اعلام حمایت مسئولین استانی و شهرستانی از تیم های والیبال میلاد نور رامسر ! + تصاویر

جهت شرکت تیم های والیبال میلاد نور رامسر در لیگ برتر بانوان، دسته یک مردان و دسته یک جوانان کشور جلسه ای با حضور مسئولین استانی، منطقه ای و شهرستانی در هتل بزرگ رامسر برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتر شریعت نژاد نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، آزاد فرماندار رامسر، منوچهری معاونت اداره کل ورزش و جوانان، تقوی رئیس، داوودی دبیر هیئت والیبال استان مازندران، حلاجیان رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رامسر، باقرسلیمی، رضوانی شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای رامسر، کتالم و ساداتشهر، علی محتشم امیری مالک، بهرام گلعلی پور مدیرعامل و جمعی از اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد نور رامسر به دعوت مشترک اداره ورزش و جوانان و باشگاه میلاد نور رامسر در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه مقرر گردید شرایط و امکانات جهت حضور تیم های والیبال میلاد نور رامسر در لیگ های برتر و دسته یک کشور بررسی تا در سال جاری نماینده رامسر با قدرت در این رقابت ها حاضر شود.

لازم به ذکر که در سال ۹۶ تیم بانوان میلاد نور رامسر موفق به کسب مقام چهارمی لیگ دسته یک و کسب سهمیه لیگ برتر بانوان کشور شد و تیم مردان نیز با قهرمانی در لیگ دسته دوم (زیر لیگ) جواز حضور در لیگ دسته یک والیبال مردان کشور را کسب نمود.

عکس و خبر: محمدرضا جنت قربانی