افشارزاده: از قرعه کشی لیگ راضی هستم

بهرام افشارزاده مدیر عامل استقلال در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر گفت: به عقیده من با تغییر زمان دربی، برنامه بازیها به روال سالهای گذشته خودش بازگشت.   افشارزاده به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: من شب گذشته برنامه بازیها را دنبال کردم و از برنامه بازیها هم راضی هستم. تغییر زمان دربی به عقیده من […]

بهرام افشارزاده مدیر عامل استقلال در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر گفت: به عقیده من با تغییر زمان دربی، برنامه بازیها به روال سالهای گذشته خودش بازگشت.

 

افشارزاده به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: من شب گذشته برنامه بازیها را دنبال کردم و از برنامه بازیها هم راضی هستم. تغییر زمان دربی به عقیده من اتفاق خوبی بود.

او ادامه داد: قرار گرفتن بازی دربی در فصل گذشته درست است که حسنش این بود که تا روز آخر هیجان در بازیها حکم فرما بود، ولی این ایراد را هم داشت که برنامه بازیها از روال خودش خارج شده بود. با تغییر زمان دربی در این فصل و قرار گرفتن این دیدار در هفته یازدهم مجددا برنامه بازیها به روال گذشته خودش بازگشت.

وی افزود: هنوز کار ما در بحث نقل و انتقالات به پایان نرسیده است و ما قصد داریم تا یک هافبک و یک مهاجم را به استقلال اضافه کنیم. چند گزینه داخلی و خارجی هم مد نظر ما هستند که تا اواسط هفته آینده آنها را اعلام خواهیم کرد.

افشارزاده همچنین در رابطه با حضور بازیکنان پر حاشیه ای مثل کرار هم گفت: همانطور که ما در فصل گذشته توانستیم با او رفتار کنیم در این فصل هم با طمانینه با این بازیکنان رفتار خواهیم کرد.

او همچنین در مورد اردوی خارجی برای استقلال، افزود: بعد از اردوی کردان استقلال در تهران اردو خواهد زد و ما برنامه ای برای برگزاری اردوی خارجی نداریم.

 

منبع:ورزش۳