فاطمه چالاکی :سال جديد را با قدرت شروع ميكنم/میخواهم دل مردم را شاد کنم

اطمه چالاکی که در نظرسنجی سالانه مازنداسپرت از نگاه کاربران سایت به عنوان بانوی سال ورزش استان مازندران در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد گفت:سال جديد آسيا، بازيهاي آسيايي و همچنین جهاني را داريم و من مطمنم با قدرت شروع ميكنم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فاطمه چالاکی که در نظرسنجی سالانه مازنداسپرت از نگاه کاربران سایت به عنوان بانوی سال ورزش استان مازندران در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد در خصوص این انتخاب اظهار داشت :ممنون از اجرای این نظرخواهی ها و برگزاری نظرسنجی و از تمامی کسانی که بنده را به عنوان بانوی سال انتخاب کردند تشکر میکنم .

وی ادامه داد :از همه عزيزاني كه به من لطف داشتن و بنده را در این نظرسنجی انتخاب كردند ممنونم و اين انتخاب باعث انگيزه بيشتر من خواهد شد.

چالاکی در خصوص برنامه های سال جدیدش گفت : سال جديد آسيا، بازيهاي آسيايي و همچنین جهاني را داريم و من مطمنم با قدرت شروع ميكنم و تمام تلاشم را خواهم کرد که در هر سه جا حضور داشته باشم.

بانوی سال ورزش استان مازندران افزود : امیدوارم امسال بتوانم مثل سال گذشته كه ٣ مدال طلا كسب كرده بودم و بهترين نتيجه را گرفته بودم، بازهم بتوانم اینبار در سال ٩٧ هم با توكل به خدا و دعاي خير مردم موفق شوم و دل همه مردم ایران و مخصوصا مازندرانی ها را ر شاد كنم.