تجربه ای دلچسب برای نماینده مازنی ایران در IBERCUP + نتایج کامل و جدول

در ادامه عملکرد سرخپوشان در دو رده سنی در مسابقات IBERCUP پرتغال را مورد بررسی قرار داده ایم که مشاهده خواهید کرد:

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات بین المللی جوانان در اروپا با حضور تیم‌های بزرگ اروپا و جهان در کشور پرتغال برگزار شد که تیم سرخپوشان ساری نماینده ایران در این رقابت ها بود. در ادامه عملکرد سرخپوشان در دو رده سنی را مورد بررسی قرار داده ایم که مشاهده خواهید کرد:

سرخپوشان در دو رده ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ در این رقابت ها حاضر شد که در رده ۲۰۰۳ با هدایت کامران خورشیدی عملکردی بهتر نسبت به رده ۲۰۰۵ از خود به نمایش گذاشت، هرچند حضور در این رقابت ها از ارزش بالایی برای سرخپوشان برخوردار بود و برد و باخت در این مسابقات با این سطح بالا چندان هم مهم نبود.

در این مسابقات تیم های بزرگی چون گرمیو برزیل، اتلتیک مادرید و بارسلونا اسپانیا، وردربرمن آلمان، بلکبرن انگلستان، ختافه و مالاگا اسپانیا، مونشن گلادباخ آلمان، المپیک لیون، پورتو پرتغال، هانزارستوک آلمان، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و چند تیم دیگر حضور داشتند که تیم رده ۲۰۰۵ سرخپوشان باهدایت رشیدی در گروه خود در انتهای جدول قرار گرفتند و موفق به صعود نشدند. این تیم تمامی بازی های خود را واگذار کرد و بدون حتی یک امتیاز در ین رقابت ها فقط کسب تجربه کرد و با اندوخته زیاد پرتغال را ترک کرد.

در ادامه نتایج و جدول مربوط به تیم رده ۲۰۰۵ را مشاهده می کنید :

اما تیم رده ۲۰۰۳ سرخپوشان با هدایت خورشیدی عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و حتی در آستانه حضور در نیمه نهایی هم پیش رفت.این تیم بعد از گذر از مرحله گروهی به عنوان بهترین تیم سوم به مرحله حذفی صعود کرده بود و تا دو مرحله پیش رفت اما در نهایت برابر نماینده پرتغال مغلوب شد تا کار برای سرخپوشان در این مرحله به پایان برسد تا ماجراجویی های سرخپوشان ساروی بیش از این ادامه پیدا نکند.

در ادامه نتایج و جدول مربوط به تیم رده ۲۰۰۳ را مشاهده می کنید :

 

این مسابقات از ۲۷مارچ تا ۳۱ مارچ (۵فروردین تا ۱۱ فروردین) در لیسبون پرتغال برگزار شد که جدا از نتایج کسب شده و نحوه حضور این تیم در این رقابت ها، حضور یک تیم مازندرانی در این رقابت ها به عنوان نماینده ایران افتخاری بزرگی بود که مازندران و همچنین شهر ساری از آن سود می برد.سرخپوشان ساروی در این رقابت ها ۱۰ دیدار برگزار کرد که حاصل تلاش آنها ۷ باخت ، ۲ برد و یک تساوی بود.