پروژه های پربازدید اما نیمه کاره/دو دهه انتظار برای افتتاح !

یکی از پروژه هایی كه سالهاست خاک میخورد و دارد به آثار باستانی تبدیل میشود پیست دوچرخه سواری و سالن ورزشی چندمنظوره ماهفروجک در جاده قائمشهر-ساری است.

مصطفی توحیدیان – مازند اسپرت (مازند ورزش):ورزش ساری از زمان انقلاب تا کنون افتخارات بسیار زیادی کسب کرده و امثال مجید ترکان ها، عسگری محمدیان ها، مراد محمدی ها در کشتی و ابراهیم تقی پور ها، میلاد جهانی ها و روح الله عرب ها در فوتبال و قهرمانان بسيارى در رشته هاى مختلف به ورزش ايران معرفی کرده اما دریغ از بسترهای مناسب براى پرورش قهرمانان آینده و حتى ادامه روند گذشته در کهن شهر ساری.

یکی از پروژه هایی كه سالهاست خاک میخورد و دارد به آثار باستانی تبدیل میشود پیست دوچرخه سواری و سالن ورزشی چندمنظوره ماهفروجک در جاده قائمشهر-ساری است.
چند روز پیش حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه مهندس اسلامی استاندار مازندران و مهندس كريمى مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از پروژه ی پیست دوچرخه سواری و سالن ورزشی چندمنظوره ماهفروجک بازديد کردند.
کلنگ این پیست ۲۰ سال پیش زده شد و تاکنون پیشرفت چشمگیری نداشته و در حال حاضر به نزدیک ۱۰ الی ۲۰ میلیارد تومان دیگر بودجه برای اتمام این پروژه و تحویل به هیات دوچرخه سواری استان مازندران و پرورش قهرمانان دوچرخه سوار ساروی و استان نيازمند است. گفتنیست ساری در سطح استان قهرمانان زیادی در رشته دوچرخه سواری دارد و یکی از قدرت های دوچرخه سواری استان میباشد.
در ساری نه تنها پروژه پیست دوچرخه سواری و سالن کشتی ماهفروجک ساری خاک میخورد بلکه برای ورزش فوتسال با آن همه طرفدار ورزشگاهی متناسب با جمعيت هواداران وجود ندارد و سهم مردم قهرمان پرور ساری تنها یک سالن سید رسول حسینی است که در آن والیبال، فوتسال، کشتی، هندبال، بسکتبال و… برگزار میشود و اگر سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی نبود مردم ساری سالن ورزشی نداشتند!

در طول مدیریت حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، وزیر ورزش هم به پروژه های ورزشی خاک خورده استان سر زد و در اسفند ماه ٩٥ قول مساعد برای تامین بودجه برای اتمام این پروژه ها را داد و اظهار داشت که این پروژه تا پایان سال ۹۷ به اتمام میرسد ولی مثل اینکه این قول های مساعد فقط در حد حرف بود و جناب حسین زادگان پیگیری های لازم را به عمل نیاوردند.

امید به آن است كه با توجه به حضور مهندس اسلامی در راس مدیریت استان و نفوذ ایشان در بدنه دولت بتوانند بودجه کافی برای اتمام این پروژه ورزشی و حتی ساخت سالن های ورزشی مناسب برای مردم قهرمان پرور مرکز استان تامین کنند.