باخت های شیرین سرخپوشان/وقتی بازهم مازندران پرچمدار ایران می شود + تصاویر

مسابقات بین المللی جوانان در اروپا با حضور تیم‌های بزرگ اروپا و جهان در کشور پرتغال در حال برگزاری است و تیم سرخپوشان ساری نماینده ایران در این رقابت ها می باشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات بین المللی جوانان در اروپا با حضور تیم‌های بزرگ اروپا و جهان در کشور پرتغال در حال برگزاری است و تیم سرخپوشان ساری نماینده ایران در این رقابت ها می باشد.

مسابقات بین المللی جوانان در اروپا با حضور تیم‌های بزرگ اروپا و جهان هر ساله برگزار می شود که امسال تیم سرخپوشان ساری با هدایت کامران خورشیدی جوان به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

در این مسابقات تیم های بزرگی چون گرمیو برزیل، اتلتیک مادرید و بارسلونا اسپانیا، وردربرمن آلمان، بلکبرن انگلستان، ختافه و مالاگا اسپانیا، مونشن گلادباخ آلمان، المپیک لیون، پورتو پرتغال، هانزارستوک آلمان، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و چند تیم دیگر حضور دارند .

در این مسابقات تیم هایی از استرالیا، نیوزیلند، ژاپن و امریکا نیز حضور دارند که تیم سرخوشان تنها نماینده ایران از مازندران در این رقابت هاست.

سرخپوشان مازندران در مسابقات کاپ پرتغال رده ۲۰۰۳ برابر ویلانوونسه پرتغال قرار گرفت و در این دیدار با نتیجه دو بر یک از حریف خود شکست خورد.

در رده ۲۰۰۵سرخپوشان در برابر هانزارستوک آلمان عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما در نهایت با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کردند و همچنین در دومین بازی خود در رده ۲۰۰۳ برابر آکادمی آلارکون اسپانیا قرار گرفت که در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ تن به شکست داد.

گفتنیست؛ این مسابقات از ۲۷مارچ تا ۳۱ مارچ (۵فروردین تا ۱۱ فروردین) در لیسبون پرتغال ادامه خواهد داشت.

 

منبع : هیات فوتبال مازندران

تصاویر : محمد اسدی