بهروان: نظری درباره رای استیناف ندارم

مسوول رقابت های سازمان فوتبال لیگ در گفت و گو با ورزش سه پس از اتمام مراسم شب گذشته قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در مورد وضعیت حال حاضر لیگ برتر گفت و گویی انجام داد.   به گزارش “مازنداسپرت“، غلامرضا بهروان در مورد اینکه چقدر سعی کردند نقص های سال گذشته را که در […]

مسوول رقابت های سازمان فوتبال لیگ در گفت و گو با ورزش سه پس از اتمام مراسم شب گذشته قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در مورد وضعیت حال حاضر لیگ برتر گفت و گویی انجام داد.

 

به گزارش “مازنداسپرت، غلامرضا بهروان در مورد اینکه چقدر سعی کردند نقص های سال گذشته را که در لیگ چهارم برای برگزاری مسابقات وجود داشت، گفت: ما هیچ وقت خودمان را صد نمی دانیم حتی در برنامه شب گذشته هم کاستی هایی وجود داشت ولی اگر شما به جایی برسی که تمام برنامه های صد باشد آنگاه مشکلی وجود ندارد. مشکلی وجود ندارد ولی ما سعی می کنیم بررسی ها را انجام دهیم و کاستی ها را برطرف کنم و آسیب شناسی کنیم و هر دفعه برنامه ای می گذاریم کیفیت مان از قبل بهتر باشد.

او در همین باره ادامه داد: می دانید که تکلیف یک تیم در لیگ ما معلوم نیست و آن تیم هم راه آهن است و لیگ امسال هم یکسری حواشی دارد، منتظر هستیم وضعیت راه آهن روش شود. گفته اند چهارشنبه همه چیز تعیین می شود. اگر این قضیه به چهارشنبه موکول شود، چهارشنبه هم می خورد به تعطیلی و بعدش دوشنبه همه چیز معلوم می شود. دوشنبه هم ۲۹تیر است و چند روز بعد مسابقات لیگ شروع می شود. به هیچ وجه نمی شود در این مدت کم تیم بست و تیم را آماده کرد. ما هر روزمساله متفاوتی را می شنویم. یکسری ها می گویند راه آهن می ماند و یکسری ها هم می گویند پیکان در لیگ ماندگار است. من اگر می توانستم در این مورد تحلیل کنم حداقل نظر شخصی خودم را می گفتم.

بهروان در همین باره نظرش را اینگونه بیان کرد: من نظر خاصی در مورد قضیه پیکان و راه آهن ندارم چون این یک بحث حقوقی است و دوستان ما در کمیته استیناف بهتر می توانند نظر بدهند. ما هر چقدر کمتر نظر دهیم از احساس سازی جلوگیری می شود. دوستان ما در ارکان قضایی باید به این قضیه پاسخ دهند کار ما هم الان مشکل شده است. الان ما لیگی را شروع می کنیم که اگر بازیکنانش ناآماده باشند، درصد آسیب پذیری بازیکنان بالای ۷۰درصد است. یکسری از باشگاه ها هنوز تیم نبسته اند. البته تیم های بالای جدولی به موقع خودشان را آماده می کنند و تیم ها خوبی بسته اند و درضمن کمترین تغییر را داشته اند.

 

منبع:ورزش۳