جواب شایعه سازان را با تاریخ سازی و صعود به لیگ برتر می دهیم!

سومین مساوی متوالی خونه به خونه شایعه اولتیماتوم این باشگاه به سرمربی اش را به دنبال داشت، اما دقایقی پیش باشگاه خونه به خونه هرگونه شایعه ای را تکذیب و از اسکوچیچ حمایت کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این باشگاه مدعی شد از چهار هفته قبل آمادگی این شایعه سازی های سریالی را داشته و حتی کمیته مقابله با حواشی تشکیل داده است.

در متنی که باشگاه بابلی در اختیار خبرورزشی گذاشته، آمده است: صعود غیرتمندانه خونه به خونه به فینال جام حذفی که ثمره دانش سرمربی، تلاش بازیکنان، حمایت مدیران و مهم تر از همه، همراهی هواداران و مردم خوب بابل بود، خار چشم بدخواهان تیم شده و آنها که می دانند در رقابت مردانه حریف نماینده شهر بابل نمی شوند، می خواهند با شایعه سازی به خیال خود برای ب

اشگاه ما حاشیه‌ درست کنند.یک روز شوخی خنده دار جادوگر، یک روز شایعه دوپینگ، بار دیگر تهمت تبانی و حالا هم شایعه خنده دار اولتیماتوم به اسکوچیچ. این وسط چند فریب خو

رده که می دانیم به چه کسی وصل هستند و از کجا خط می گیرند، روی سکو شروع به جوسازی کردند که بلافاصله با هوشیاری هواداران فهیم تیم خنثی شد و هیچ خدشه ای به رابطه صمیمی مردم بابل و بازیکنان خونه به خونه وارد نشد. باشگاه خونه به خونه بی توجه به این ترفندهای نخ نما، به مسیر درست خود ادامه می دهد و پاسخ بدخواهان را با صعود به لیگ برتر و تاریخ سازی در فینال جام حذفی خواهد داد.