مهدی رضی مدیرمسئول پایگاه خبری مازنداسپرت فرارسیدن نوروز ۹۷ را تبریک گفت

مهدی رضی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری تخصصی ورزشی مازنداسپرت طی پیامی فرارسیدن سال ۱۳۹۷ را به مخاطبین این پایگاه خبری و تمامی ملت ایران و خصوصا مردم شریف استان مازندران تبریک گفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،متن پیام مهدی رضی به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

” بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی “

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست.خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر پایگاه خبری تحلیلی مازنداسپرت، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در عرصه رسانه و بهبود فرآیند اطلاع رسانی به مردم عزیز استان مازندران و حتی کشورمان بودیم، که بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت مضاعف همه ی همکاران عزیزمان محقق نمی گردید.

در سال ۱۳۹۷ نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و ارتقای ساختار اداری و مدیریتی، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده عرصه رسانه ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.
به مصداق جمله «ایام می‌آیند تا از شما مبارک گردند» امیدوارم که شکوفایی بهار طبیعت، شما را به شکفتن بهار جان هاتان رهنمون شده و بهارانی همیشگی را در دل و جان شما ریشه دواند.

اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک همکاران پرتلاشم و همچنین تمامی مخاطبین و همراهان همیشگی پایگاه خبری مازنداسپرت در سالی که گذشت، فرارسیدن نوروز باستانی را به ملت ایران، همکاران و خانواده معززشان و همچنین مردم شریف استان مازندران صمیمانه شادباش می گویم.

امید که سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.

 

مهدی رضی

مدیرمسئول و صاحب امتیاز

پایگاه خبری تخصصی ورزشی مازنداسپرت