برخی صحبت ها و حواشی از رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر بعید بود !

سرمربی تیم والیبال میلاد نور رامسر گفت: احساس می کردم رئیس اداره ورزش و جوانان دوست بنده هستند و خیلی تمایل داشتم این رفاقت ادامه دار باشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اسفندیار جمالی در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: تیم مردان میلاد نور امسال با ۱۳ بازیکن جوان رامسری و حدود ۷ بازیکن از شهرهای آق قلا، گنبد، آمل، چابکسر و تنکابن تشکیل و راهی مسابقات لیگ دسته دوم والیبال مردان کشور شد.

وی ادامه داد: رقابت های امسال لیگ دسته دوم والیبال بسیار حساس و در سطح بالا بود و تیم‌ های قدرتمندی نیز در رقابت ‌ها حاضر بودند.

جمالی افزود: خداروشکر توانستیم در ۵ ماه با هفته ‌ای ۵ روز تمرین، بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و علاوه بر قهرمانی، سهیمه لیگ دسته یک سال آینده را بدست بیاوریم.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: ۴ تیم مازندرانی گروه الف مرحله مقدماتی رقابت ها بسیار عالی بودند و اگر تیم های مازندرانی در گروه های دیگر حضور داشتند مطمئنا جز چهار تیم برتر مسابقات می شدند چراکه مازندرانی ‌ها بسیار سرحال و با قدرت بودند و خداروشکر توانستم با عبور از مرحله گروهی وارد مرحله نهایی شویم.

وی اذعان داشت: با کسب ۳ برد و یک باخت به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافتیم و در مرحله نیمه نهایی در حضور ۳ هزار تماشاگر بروجردی مقابل زاگرس پوش این شهر به برتری رسیدیم و راهی دیدار فینال شدیم.

جمالی با بیان اینکه در بازی نیمه نهایی با تماشاگران پرشور و تیم قدرتمند بروجرد جنگیدیم و پیروز شدیم، اظهار داشت: در این دیدار به قدری خوب و هماهنگ بازی کردیم که تماشاگران در پایان ما را تشویق کردند و از این بازی زیبا و تماشاگران والیبال فهم بروجردی لذت بردیم.

وی اذعان داشت: در فینال مسابقات مقابل اصفهانی قرار گرفتیم که در مرحله قبل ۳ بر صفر ما را شکست داده بودند ولی در دیدار نهایی و در راحت ترین بازی مان ۳ بر یک پیروز شدیم.

اسفندیار جمالی ضمن تقدیر و تشکر فراوان از علی محتشم امیری مالک، دکتر بهزاد نعمت الهی رئیس، بهرام گلعلی پور مدیرعامل، علیرضا نورشمسی و محمود صالحی سرپرست، محمدرضا جنت قربانی روابط عمومی باشگاه میلاد نور رامسر از ابراهیم گلدشتی رئیس اداره ورزش و جوانان ابراز گلایه نمود و گفت: احساس می کردم ایشان دوست بنده هستند و خیلی تمایل داشتم این رفاقت ما ادامه دار باشد ولی شخص ایشان حداقل یک تبریک ساده به ما نگفتند.

جمالی ادامه داد: ایشان گفته بودند میلاد نور برای رامسر هیچ سودی ندارد و این در حالی است که ما ۱۳ بازیکنان رامسری و چند بازیکن تنکابنی در اختیار داشتیم که تنکابن رامسر برایم فرقی ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: این صحبت ها و حواشی از آقای گلدشتی بعید بود و دلم می خواست فقط به عنوان یک رفیق یک تبریک به ما می گفتند و نه تنها به ما حتی به بانوان میلاد نور رامسر نیز پیامی ندادند و فقط به بعضی تیم های محلی خوب پیام تبریک می دهند.

جمالی افزود: البته این بی مهری ها برای ما زیاد مهم نیست چراکه که ما حق مان را از والیبال ایران گرفتیم و انشالله حتما سال آینده با تیمی قدرتمند در دسته یک حاضر می شویم تا با ادامه این روند رو به رشد، دل مردم رامسر و والیبال دوستان را شاد نمائیم.

نویسنده خبر: محمدرضا جنت قربانی