جابر صادق زاده :ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی بی نظیرند/از مردم ممنونم

چهره برتر سال ۱۳۹۶ استان مازندران گفت : لطف خدا و کمک دوستان و عزیزانم بود که سال خوبی را در ورزش پشت سر بگذارم و امیدوارم سال جدید بنده و تمامی ورزشکاران ما خوش بدرخشند .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جابر صادق که در نظرسنجی مازنداسپرت به عنوان چهره سال ورزش استان مازندران در سال ۱۳۹۶ معرفی شد در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص انتخابش به عنوان نفر اول این نظرسنجی اظهار داشت : از همه کسانی که بنده را در این نظرخواهی انتخاب کردند تشکر می کنم .

وی سال ۹۶ را سالی رضایت بخش عنوان کرد و افزود: لطف خدا و کمک دوستان و عزیزانم بود که سال خوبی را در ورزش پشت سر بگذارم و امیدوارم سال جدید بنده و تمامی ورزشکاران ما خوش بدرخشند .

پهلوان برتر ورزش کشور در خصوص این موضوع که در این نظرسنجی بالاتر از حسن یزدانی و سایر قهرمانان قرار گرفت اظهار داشت :ورزشکاران مازندرانی بی نظیرند و همه دوستان و عزیزان از قهرمانان خوب و بنام کشور هستند که اگر هر کدام در هر گوشه ای از کشور اگر در استانی جدا باشند بطور قطع یقین همه آنها چهره های برتر استان می توانند باشند.

صادق زاده گفت :از همه مردم استان مازندران و مخاطبین مازنداسپرت تشکر می کنم که در این نظرخواهی بنده را لایق دانستند .

چهره برتر ورزش استان مازندران در سال ۱۳۹۶ در پایان ضمن تبریک نوروز ، گفت :جا دارد پیشاپیش سال نو را به همه مردم ایران بخصوص مردم ورزش دوست مازندرانی تبریک عرض کنم .سال خوبی را برای تمام ملت ایران آرزو دارم  و امیدوارم تمامی هموطنان عزیز به هر چه آرزو دارند در این سال برسند.

 

گفتنیست؛ جابرصادق زاده در پایان نظرسنجی مازند اسپرت با اکثریت آرا به عنوان چهره سال ورزش سال استان مازندران در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد.