برگزاری مسابقات دور برگشت بسکتبال لیگ دسته دو بانوان کشور به میزبانی نکا

مازند اسپرت : مسوول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان نکا گفت: مسابقات دور برگشت بسکتبال لیگ دسته دو بانوان کشور به میزبانی نکا در سالن شهید بردبار این شهر در حال برگزاری است.   به گزارش مازند اسپرت؛ طاهره رضایی افزود: این دوره از مسابقات روز شنبه در سالن ورزشی سردار شهید بردبار […]

011122مازند اسپرت : مسوول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان نکا گفت: مسابقات دور برگشت بسکتبال لیگ دسته دو بانوان کشور به میزبانی نکا در سالن شهید بردبار این شهر در حال برگزاری است.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ طاهره رضایی افزود: این دوره از مسابقات روز شنبه در سالن ورزشی سردار شهید بردبار با حضور بیش از یکصد ورزشکار از سراسر کشور در حال برگزاری است.


وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم از سراسر کشور در دو گروه الف و ب به صورت دوره ای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می پردازند.
رضایی با اشاره به اینکه این رقابت ها از مرداد ماه سال جاری آغاز شده است، یادآور شد: نماینده مازندران در گروه ب در صدر جدول قرار دارد و این رقابت ها تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: هم اکنون دور برگشت مسابقات لیگ همزمان در شهرستان های همدان و نکا در حال اجراست و تیم های برتربه لیگ دسته یک بسکتبال کشور صعود خواهند کرد.
شهرستان ۱۲۰ هزارنفری نکا در شرق مازندران واقع شده که در حدود ۷ هزارنفر ورزشکار سازمان یافته دارد.