تکمیل کادرفنی نساجی با ورود مربی اسپانیایی

خاویر یوسو سسما مربی اسپانیایی که برای حضور در کادر فنی نساجی از سوی نکونام به مدیران این باشگاه پیشنهاد شده بود امروز به تهران آمد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جواد نکونام که به تازگی هدایت تیم فوتبال نساجی مازندران را برعهده گرفت روز گذشته توانست در نخستین گام حضور خود در قائم‌شهر، بر تیم مس کرمان فائق آید و سه امتیاز مهم بازی را به دست آورد.

این مربی جوان و آینده‌دار کشورمان با کادرفنی مجرب و منسجم به نساجی پیوست تا شاید بتواند اُمیدها هواداران عاشق نساجی را برای صعود زنده نگه دارد، گرچه این آرزو کمی سخت است ولی نکونام به خوبی این را می‌داند که اگر به این مهم دست یابد و نساجی را لیگ‌برتری کند یکی از محبوب‌ترین سرمربیان نساجی و ایران خواهد شد.

جواد نکونام در ادامه راه از مربی اسپانیایی که با وی در تیم خونه‌به‌خونه هم همکاری داشت خواست تا به ایران بیاید و دوباره در کنار کادرفنی حضور داشته و نکات کلیدی را به بازیکنان دیکته کند.

  خاویر یوسو سسما مربی اسپانیایی که برای حضور در کادر فنی نساجی  از سوی نکونام  به مدیران این باشگاه پیشنهاد شده بود امروز به تهران آمد و این مربی به عنوان دستیار جواد نکونام در کنار مهدی هاشمی نسب،کیانوش رحمتی، مهرداد خانبان، حمیدرضا رجبی و همچنین فرشاد قدیری در ادامه راه به تیم فوتبال نساجی کمک خواهد کرد./فارس