این مرد هم صدای پرسپولیسی ها را در آورد و هم تراکتوری ها را

مازند اسپرت :این مرد هم صدای پرسپولیسی ها را در آورد و هم تراکتوری ها را ورزش > لیگ برتر – انتخاب محسن ترکی به عنوان داور دیدار تراکتوسازی-پرسپولیس دو روز پیش از شروع بازی، یک جنجال تمام عیار را درست کرد. به گزارش مازند اسپرت، ترکی همان داوری است که در فصل یازدهم و در حالی […]

مازند اسپرت :این مرد هم صدای پرسپولیسی ها را در آورد و هم تراکتوری ها را

ورزش > لیگ برتر – انتخاب محسن ترکی به عنوان داور دیدار تراکتوسازی-پرسپولیس دو روز پیش از شروع بازی، یک جنجال تمام عیار را درست کرد.

به گزارش مازند اسپرت، ترکی همان داوری است که در فصل یازدهم و در حالی که تراکتوری ها آماده شکست دادن استقلال و پرویز مظلومی بودند، با دو اشتباه عجیب خود، احسان حاج صفی مدافع وقت تراکتور را اخراج و به استقلالی ها یک پنالتی هدیه داد. از آن به بعد، هیچ وقت ترکی برای تراکتور در تبریز سوت نزد چون کمیته داوران و دپارتمان داوری کشورمان این تشخیص را دادند که حضور ترکی در تبریز و هنگام بازی های تراکتورسازی می تواند جنجال به پا کند. از سوی دیگر، جدا از اتفاقات فصل قبل برای پرسپولیسی ها در بازی هایی که محسن ترکی داور آن بود، در این فصل هم آنها معتقدند از قضاوت این داور مشهدی ضربه خورده اند. ترکی داور دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بود. دیداری که سرخپوشان در هوای گرم اهواز و در ورزشگاه غدیر به مصاف شاگردان عبدالله ویسی رفتند. در آن بازی و به گفته کارشناس ها، داور از اخراج مستقیم دو مدافع استقلال خوزستان که با کف پا به سینه فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه کوبیده بودند، امتناع کرد و یک خطای آشکار به سود سرخپوشان را سوت نزد. خطایی که در کارشناسی برنامه ۹۰ مشخص بود با اشتباه داوری، از دست ترکی در رفته است. به همین علت سرخپوشان با به راه انداختن سر و صدای زیادی به سراغ اعتراض شدید از این داور رفتند و از کمیته داوران خواستند دیگر قضاوت بازی های پرسپولیس را به ترکی ندهد. قبل از بازی تراکتورسازی-پرسپولیس، هر دو باشگاه با نامه نگاری به سازمان لیگ و کمیته داوران اعلام کردند ترکی را برای این بازی قبول ندارند اما چون اعتراض شان دیرهنگام مطرح شده بود، تاثیری نداشت و ترکی بازی را قضاوت کرد.


۲۵۲