عنوان سومی علی اصغر فاضلی ورزشکار رامسری در این مسابقات +تصاویر

هرساله در شهر دبی امارات و درمحل حمیرا تورنمت دو ماراتن و ده هزار کیلومتر برگزار می شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی اصغر فاضلی هر ساله بعنوان یکی از نمایندگان استان مازندران شرکت می کنند و امسال دررده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال مدال برنز را بدست آورد . وی که داداش کوچکتر حسین فاضلی یکی از افتخارات دومیدانی استان مازندران دررده سنی پیشکسوتان است .
در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار درباره این رویداد گفت : برای پنجمین بار بود که دراین مسابقات شرکت کردم و امسال بال تمرینات سختی که انجام دادم توانستم دررده سنی۴۵ تا ۵۰ سال عنوان سوم دربخش نیمه ماراتن و ده هزار کلیومتر بدست آورم دراین تورنمت همه ساله ۳۰ هزاردونده از سراسر دنیا شرکت می کنند. وی ضمن تشکر از حمایت های ویژه شهردار شهررامسر مظاهر باقرسلیمی از مسئولین خواست نگاه ویژه ای به رشته دومیدانی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان داشته باشند .
علی اصغر فاضلی در بخش دوم گفتگو یش به درگذشت مرحوم عبدالله حیدری ریس هیات سه گانه شهرستان رامسر و رفیق و یار همیشگی اشاره کرد . و درگذشت وی به جامعه ورزشی رامسر تسلیت می گوییم . وی درادامه یادآور می شود : مرحوم عبدالله حیدری یکی از نوابغ سه گانه استان مازندران بود و تصمیم گرفتم مدال خودمانت جهت زنده نگهداشتن نام وی به خانواده اش تقدیم کنم .
لازم به ذکراست که علی اصغر فاضلی سال آینده ودرتابستان درتورنمت نیمه ماراتن تفلیس گرجستان شرکت خواهد کرد .