از غایبان دربی برای نساجی تا رونمایی پیراهن جدید + عکس

از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، دیدار معوقه دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، دیدار معوقه دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

تیم نساجی مازندران با دو غایب به مصاف خونه به خونه بابل خواهد رفت.
دیدار دو تیم نساجی و خونه به خونه در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای هفت‌تیر بابل برگزار خواهد شد.
در این دیدار ایمان شوریابی و میثم کریمی به دلیل مصدومیت غایب هستند و نساجی به غیر از این دو بازیکن هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی برای این مسابقه ندارد.

کارت بازی علی نجفی بازیکن سابق استقلال که به عنوان سهمیه تیم امید و زیر ۲۱ سال به نساجی مازندران پیوسته، صادر شد و بدین ترتیب او می‌تواند نساجی را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

صنیعی فر: این حریفان هستند که باید از اسم تیم ما بترسند/ هواداران فردا منتظر بهترین نمایش نساجی باشند

مالک باشگاه نساجی مازندران معتقد است شاگردان داود مهابادی بهترین بازی را در بابل انجام خواهند داد.
فرهاد صنیعی فر با بیان این جمله ادامه داد: ما نساجی هستیم. تیمی ریشه دار و قدیمی که پیشانی فوتبال مازندران است. بنابراین از هیچ حریفی واهمه ای نداریم بلکه این حریفان هستند که باید از اسم نساجی بترسند.
وی ادامه داد: در واقع برای نساجی که می خواهد لیگ برتری شود هیچ فرقی نمی کند که روبروی چه تیمی قرار بگیرد چون در تمام مسابقات برای برد به میدان می رود. فردا هم هواداران منتظر بهترین نمایش فصل نساجی باشند چون در بهترین فرم خود پا به دربی می گذاریم. می توانم ادعا کنم اعضای تیم نساجی شاداب و پر انرژی هستند و با سری بالا مقابل خونه به خونه قرار خواهند گرفت.
مالک نساجی مازندران ضمن تقدیر از هواداران این تیم خاطر نشان کرد: از هواداران نساجی مازندران تشکر می کنم. حمایتی که این طرفداران عاشق از تیم داشتند به راستی امسال فوق العاده بود. برای من یک افتخار و امتیاز بزرگ بود که چنین موقعیتی برای خدمت به نساجی داشته باشم اما یک درخواست از این عزیزان دارم. خواهش من این است که آرامش خود را حفظ کرده و وارد هیچ حاشیه ای نشوند. فقط به تشویق تیم نساجی بپردازند چون حاشیه به ضرر نساجی است.
وی با اشاره به برخی حاشیه سازی ها علیه باشگاه پرطرفدار نساجی مازندران یادآور شد: از دشمنان و مخالفان نساجی هم هراسی نداریم چون معتقدیم بادبادک زمانی به بالا می رود که باد مخالف به آن بوزد. همچنین رودخانه به این دلیل به انسان آرامش می بخشد که بدون شک و تردید به سوی جایی که باید برود در جریان است. نساجی هم مثل رودخانه ای است که به سوی لیگ برتر می رود و به همین خاطر طرفدارانش در آرامش به سر می برند.
مهندس فرهاد صنیعی فر در پایان پیغامی هم برای بازیکنان نساجی مازندران داشت و گفت: کسی که عزم راسخی دارد جهان را به میل خود عوض می کند چه رسد به نتیجه یک مسابقه فوتبال. این پیغام من به بچه های نساجی است که باید با ارائه یک بازی برتر و برد دربی مازندران خودشان را به فوتبال ایران نشان بدهند و ثابت کنند لایق حضور در لیگ برتر هستند.

پیراهن جدید نساجی مازندران در دربی رونمایی شد
با توجه به اینکه پیراهن های اول و دوم نساجی مازندران، قرمز و سفید است و پیراهن اصلی خونه به خونه بابل تلفیقی از قرمز و سفید بنابراین به احترام داور مسابقه و برای آن که به قضاوت بهتر این دیدار کمک شود نساجی از لباس مشکی جدید خود استفاده می کند.

تشکر مسئولان برگزاری دربی مازندران از مدیران نساجی

مسئولان برگزاری دربی مازندران از مدیران باشگاه نساجی تشکر کردند.
نشست هماهنگی دربی مازندران عصر امروز برگزار شد و طی آن عوامل برگزاری بازی از مدیران باشگاه نساجی به خاطر تغییر پیراهن این تیم برای دربی تشکر کردند. مسئولان برگزاری مسابقه از اینکه مسوولان نساجی لباس خود را در احترام به داوران تغییر دادند تشکر کردند.

حضور نمايندگان قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي در اردوي نساجي

حضور ٢ نماينده قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي در اردوي نساجي
٢ نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي در اردوي تيم فوتبال نساجي حضور پيدا كرند.
دکتر سید علی ادیانی و دکتر عبدالله رضیان نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی در اردوی نساجی حاضر شده و برای تیم محبوب مازندران آرزوی موفقیت کردند.
هر دو ضمن تشکر از زحمات مهندس صنیعی فر و علی امیری برای داود مهابادی و شاگردانش آرزوی موفقیت کردند.
این دو نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کردند فردا شاهد یک بازی جوانمردانه، زیبا و به دور از هر گونه حاشیه ای بین دو تیم همزبان مازندرانی باشيم.
رضا درویشی رئیس پرتلاش هیئت فوتبال قائم شهر نيز در اين مراسم حضور داشت و مقدمات ديدار نمايندگان قائمشهر در مجلس با اعضاي تيم نساجي را فراهم كرد.

چکیده اتفاقات تمرین امروز نساجی مازندران

آخرین تمرین تیم نساجی قبل از بازی با خونه به خونه بابل در بابلسر برگزار شد.
* داود مهابادی پیش از شروع تمرین یک جلسه آنالیز برای بازیکنان برگزار کرد.
* سپس بازیکنان حدود ۸۰ دقیقه زیر نظر مربیان تمرین تاکتیکی انجام دادند.
* تمرین رأس ساعت ۱۲:۳۰ پایان یافت و بازیکنان برای دیدار با خونه به خونه راهی اردو شدند.
گفتنی است دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای هفت‌تیر بابل برگزار خواهد شد.

 

تصاویر تمرین امروز نساجی مازندران