بنیتس: شخصیت پیروزی طلبی رئال را نشان دادیم

رئال مادرید امشب موفق شد با دو گل بنزما و با نتیجه ۲-۱، در زمین بیلبائو به پیروزی دست یافته و به صدر جدول لالیگا صعود کند. به گزارش مازند اسپرت: رئال نیمه اول را با تک گل بنزما به رختکن رفت اما در نیمه دوم، گل تساوی را دریافت کرد. کهکشانی ها پس از […]

رئال مادرید امشب موفق شد با دو گل بنزما و با نتیجه ۲-۱، در زمین بیلبائو به پیروزی دست یافته و به صدر جدول لالیگا صعود کند.

به گزارش مازند اسپرت: رئال نیمه اول را با تک گل بنزما به رختکن رفت اما در نیمه دوم، گل تساوی را دریافت کرد. کهکشانی ها پس از دریافت گل تساوی ناامید نشدند و توسط کریم بنزما به گل دوم خود نیز دست یافتند تا ۳ امتیاز ارزشمند را در سن مامس کسب کنند.

رافا بنیتس پس از اتمام بازی به خبرنگاران گفت:” بخاطر این پیروزی بسیار خوشحالم. امشب دو چهره از رئال را شاهد بودیم؛ در نیمه اول صاحب توپ و میدان بودیم و به گل رسیدیم و در نیمه دوم با وجود دریافت گل تساوی، شخصیت پیروزی طلبی خودمان را نشان داده و گل برتری را به ثمر رساندیم.
مقابله با تیم هایی مثل بیلبائو که بازی مستقیم و ارسال توپ های هوایی را مدنظر دارند، دشوار است و شانس های به گل رسیدنتان زیاد نیست. وقتی تیم من برنده می شود، از نظر من همه چیز مثبت و خوب بوده است.در این بازی ما ۲۰ شوت به سمت دروازه حریف شلیک کردیم که امار فوق العاده ای است.”

بنیتس در مورد بنزما گفت:” او یک شماره ۹ و مهاجم نوکی تمام عیار است. حرکات او مدافعان حریف را عاصی می کند. بنزما بسیار با کیفیت و موثر بازی می کند.”

بنیتس در مورد نقش این پیروزی در ادامه راه رئال چنین گفت:” این پیروزی به ما اعتماد به نفس بالایی خواهد داد. ما در شرایطی بیلبائو را ترک می کنیم که از لحاظ روحی و نیز فنی کاملا تقویت شده ایم. نقش این برد در آینده مشخص خواهد شد.”

و عملکرد کواچیچ:” کواچیچ کیفیت و تحرک بسیار بالایی دارد. او را از زمان حضورش در اینتر می شناختم و می دانستم که برای رئال، بازیکن موثری خواهد بود و کمک زیادی به ما می کند. امشب برابر بیلبائو بازی کاملی از او دیدیم.”

منبع:ورزش سه