آلگری: فروزینون با تک موقعیت مارا مجازات کرد

ماسیمیانو آلگری، سرمربی یوونتوس عنوان کرد که تیم جوانش قابلیت پیروزی مقابل هر تیم و شکست هر تیمی را دارد. به گزارش مازند اسپرت:بیانکونری ها در این فصل، مقابل منچسترسیتی به پیروزی رسیدند و هفته ی گذشته جنوا را ۲-۰ شکست دادند. با این حال، آنها شب گذشته مقابل فروزینون به تساوی رضایت دادند و […]

ماسیمیانو آلگری، سرمربی یوونتوس عنوان کرد که تیم جوانش قابلیت پیروزی مقابل هر تیم و شکست هر تیمی را دارد.

به گزارش مازند اسپرت:بیانکونری ها در این فصل، مقابل منچسترسیتی به پیروزی رسیدند و هفته ی گذشته جنوا را ۲-۰ شکست دادند. با این حال، آنها شب گذشته مقابل فروزینون به تساوی رضایت دادند و آلگری عنوان کرد که هواداران تیم باید صبور باشند.

او گفت:” من عصبانی هستم؟ نه فقط ناراحتم. در پایان، روی تنها روی یک ضربه کرنر به تیم ما حمله شد و گل خوردیم زیرا شرایط را به خوبی کنترل نکردیم و نباید به آنها فرصت تساوی کردن می‌دادیم. اشتباه بود که در لحظات پایانی، به فروزینون کرنر دادیم. باید سعی می‌کردیم تنها توپ را کنترل کنیم. برای چنین شرایطی، خیلی ضربه خورده ایم. بازیکنان جوان زیادی داریم که هنوز به این باشگاه بزرگ عادت نکرده اند و از این اشتباهات درس می‌گیرند. متاسفانه در حال حاضر، می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم و از هر تیمی شکست بخوریم.”

منبع:ورزش سه