فان‌خال: از عملکرد تیمم خوشحالم

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل ایپسویچ تاون در جام اتحادیه، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت. به گزارش مازند اسپرت:فصل گذشته در همین مقطع بود که یوناتید مقابل ام کی دونز، ۴-۰ شکست خورد و از رقابت‌ها حذف شد. با این حال، شب گذشته بازیکنانی مثل شواین اشتایگر و […]

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل ایپسویچ تاون در جام اتحادیه، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش مازند اسپرت:فصل گذشته در همین مقطع بود که یوناتید مقابل ام کی دونز، ۴-۰ شکست خورد و از رقابت‌ها حذف شد. با این حال، شب گذشته بازیکنانی مثل شواین اشتایگر و رونی فیکس بودند و رونی موفق شد برای یونایتد گلزنی هم کند.پریرا و مارسیال نیز دیگر گلزنان یونایتد بودند تا در نهایت شیاطین سرخ ۳-۰ حریف خود را شکست دهند.

فان خال در این رابطه گفت:” نتیجه عالی بود. مصدومی نداشتیم. جونز دقایق زیادی بازی کرد بنابراین من خوشحالم.”

فان خال راجع به مارسیال گفت:” او می‌داند که می‌تواند گلزنی کند و دلیل گلزنی اش، هم تیمی هایش هستند. برایش کار گلزنی را راحت کردیم زیرا از حریف جلو بودیم و او اختلاف را بیشتر کرد. با سرعت بالا و کیفیتش است که می‌تواند گلزنی کند. این را مقابل لیورپول نیز نشان داد.خوشحالیم ولی نباید تمرکزمان بهم بخورد.”

منبع:ورزش سه