عدم حضور راجرز در کنفرانس خبری پس از بازی

برندن راجرز، سرمربی لیورپول پس از پیروزی سخت تیمش در دیدار شب گذشته مقابل کارلایل یونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد. به گزارش مازند اسپرت:لیورپول با تک گل دنی اینگس از حریف خود پیش افتاد ولی با گل تساوی بخش درک آساموا، کار به ضربات پنالتی کشیده شد. آدام باگدان، ۳ پنالتی بری قرمزها مهار […]

برندن راجرز، سرمربی لیورپول پس از پیروزی سخت تیمش در دیدار شب گذشته مقابل کارلایل یونایتد، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد.

به گزارش مازند اسپرت:لیورپول با تک گل دنی اینگس از حریف خود پیش افتاد ولی با گل تساوی بخش درک آساموا، کار به ضربات پنالتی کشیده شد. آدام باگدان، ۳ پنالتی بری قرمزها مهار کرد تا آنها در نهایت ۳-۲ در ضربات پنالتی پیروز شوند. تیم راجرز در ۶ بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده و سرمربی ایرلندی به شدت از سوی باشگاه تحت فشار است.

گری مک‌آلیستر، دستیار راجرز در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت:”مثل همه، راجرز هم از صعود به دور بعد خیلی خوشحال است.”

لیورپول ۴۷ شوت به سمت دروازه کارلایل یونایتد شلیک کرده بود که تنها یک توپ وارد دروازه حریف شد. مک آلیستر در این رابطه گفت:” اینکه نزدیک ۵۰ شوت به سمت دروازه حریف داشتیم اتفاق مثبتی است. مهم ترین اتفاق مثبت، صعودمان به دور بعد و اینکه ۵۰ شوت به سمت دروازه حریف داشتیم بوده است. از بازیکنان خواسته بودیم که مسئولیت بر عهده گرفته و به سمت دروازه حریف شوت بزنند هر چند که نتوانستیم دروازه بان را به اندازه کافی شکست دهیم.”

منبع:ورزش سه