به فکر صعود از این گروه هستیم/میثم منیعی : به آینده تیم شهدای جویبار خوش بین هستم !

اختصاصی مازند اسپرت : سرمربی تیم فوتبال شهدای جویبار گفت : تیم را برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور بسته ایم .   میثم منیعی سرمربی تیم فوتبال شهدای جویبار در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شهدای جویبار اظهار داشت : بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات ابتدای […]

12121212اختصاصی مازند اسپرت : سرمربی تیم فوتبال شهدای جویبار گفت : تیم را برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور بسته ایم .

 

میثم منیعی سرمربی تیم فوتبال شهدای جویبار در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شهدای جویبار اظهار داشت : بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات ابتدای کار، در حال حاضر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات هستیم .

وی ادامه داد: در ادامه روند آماده سازی تیم هم ، عصر امروز در دیداری دوستانه با تیم فوتبال نساجی بازی ای را برگزار کردیم که موفق شدیم با یک گل حریف صاحب نام خودمان را شکست دهیم .

مربی تیم فوتبال شهدای جویبار در خصوص قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور و قرار گرفتن در گروه سخت این رقابت ها گفت : گروه ما گروه مشکلی است و کار خیلی سختی داریم . انشالله بتوانیم با حمایت های مردم فهیم جویباری و مسئولین محترم دست به دست هم دهیم تا یک تیم خوبی در این رقابت ها داشته باشیم . ما در این فصل فقط و فقط به فکر صعود از این گروه هستیم و به چیز دیگری فکر نخواهیم کرد .

سرمربی تیم فوتبال شهدای جویبار افزود : شرایط تیم ما خیلی خوب است و بازیکنان مد نظر خودمان را گرفته ایم و از همه لحاظ تیم خوبی را بسته ایم و با اضافه شدن یکی دو بازیکن جدید که طی این روز ها به تیم ملحق میشوند ، تیم ما کامل تر از قبل خواهد شد .

بازیکن سابق استقلال تهران در ادامه صحبت هایش بیان کرد : در طول یک ماه و نیمی که برای آماده سازی و یارگیری وقت داشته ایم بازیکنان خوب و باتجربه و همچنین چند بازیکن جوان در تیم جذب کرده ایم که اکثر انها بومی هستند و از نظر بنده ترکیب آنها مکمل خوبی برای همدیگر خواهند شد تا انشالله بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و موفق باشیم .

منیعی در خصوص نداشتن زمان کافی برای بدنسازی گفت : متاسفانه زمان زیادی برای اماده سازی نداشته ایم ولی با این حال کار بدنی تیم ما تقریبا انجام شده ولی هنوز به صد در صد نرسیده و برای همین باید در نیم فصل هم یک دوره بدنسازی دیگر هم انجام دهیم تا بازیکنان به امادگی کامل برسند ولی در حال حاضر بازیکنان از لحاظ بدنی سرحال هستند و مشغول انجام کارهای تاکتیکی هستیم .

این بازیکن نام آشنای فوتبال ایران و سرمربی فعلی شهدای جویبار در پایان صحبت هایش در خصوص وضعیت مالی این باشگاه اظهار داشت : در حال حاضر مشکلات مالی باشگاه برطرف نشده است و هنوز اسپانسر قوی ای برای شرکت در مسابقات پیدا نکرده ایم ولی انشاالله با همت مسئولین ورزش دوست جویباری همه این مشکلات برطرف خواهد شد . بنده به آینده این تیم خیلی خوش بین هستم .