رئال مادرید، خسه را ویران کرده است

خسه، مهاجم جوان رئال که یکی از امیدهای اصلی هواداران این تیم در فصل جدید محسوب می شد، در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر رئال مادرید شانسی برای حضور در میدان پیدا نکرده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، او به غیر از اولین بازی فصل رئال در زمین خیخون، در دیگر بازی ها از […]

خسه، مهاجم جوان رئال که یکی از امیدهای اصلی هواداران این تیم در فصل جدید محسوب می شد، در ۴ بازی از ۵ بازی اخیر رئال مادرید شانسی برای حضور در میدان پیدا نکرده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، او به غیر از اولین بازی فصل رئال در زمین خیخون، در دیگر بازی ها از سوی رافا بنیتس مورد استفاده قرار نگرفته است. این مساله، تعجب بسیاری از کارشناسان فوتبال را به دنبال داشته است. بنیتس نیز روز گذشته در نشست خبری خود گفت که به خسه اطمینان کامل دارد اما او هنوز باید بیشتر کار کند تا شانسی برای حضور در ترکیب رئال داشته باشد.

کاستانو، دوست صمیمی خسه که زمانی همراه او در تیم جوانان رئال بازی می کرد و البته در حال حاضر عضو تیم فوتبال مریداست، به وبسایت گل گفت:” رئال مادرید خسه را ویران کرده است. او روحیه خود را از دست داده و این طبیعی است. هر فوتبالیستی دوست دارد بازی کند و وقتی لیاقت حضور در ترکیب تیمتان را دارید و این اجازه به شما داده نمی شود، چنین شرایط بدی را پیدا می کنید.

او به سختی کار می کند و حتی تمرینات پیش فصل خود را زودتر ار دیگر بازیکنان شروع کرد. در بازی های پیش فصل هم برای رئال گلزنی کرد اما چه شد که یکی از بهترین بازیکنان رئال در بازی های پیش فصل، به یکباره نیمکت نشین شد؟ نمی دانم آنجا چه اتفاقی افتاده است.

چگونه خسه که جانشین اول بنزما بود، حالا حتی یک دقیقه هم بازی نمی کند. حتما اتفاقی افتاده که ما در جریانش نیستیم. من می دانم که او خیلی خوب تمرین می کند اما در میان تعجب، بازی به او نمی رسد.”

 

منبع:ورزش۳