برگزاری ۲ هزار رویداد ورزشی به مناسبت دهه فجر در کشور/ زنجان مهد بدمینتون ایران است

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر کشور به مناسبت دهه فجر، گفت: امسال در دهه فجر ۲ هزار رویداد ورزشی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عبدالحمید احمدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی دهه فجر که در سالن مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه زنجان میزبانی خوبی برای برگزاری hین دوره از مسابقات داشته است، اظهار کرد: امیدواریم استان زنجان سال‌های آینده نیز میزبانی این مسابقات بین‌المللی را برعهده داشته باشد.

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان مهد بدمینتون ایران شناخته می‌شود، تصریح کرد: به ویژه استقبال خوب مردم زنجان از مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر مؤید این موضوع است.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزش عامل نشاط و سلامتی در جامعه است، خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در دهه فجر با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، بتوان نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.

احمدی با اشاره به برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر کشور به مناسبت دهه فجر، گفت: امسال در دهه فجر ۲ هزار رویداد ورزشی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: همه رویدادهای ورزشی با مشارکت خوب مردم همراه شده است.

 

/فارس