رئیس هیئت ورزش‌های رزمی مازندران خبر داد : رقابت ۵ ورزشکار مازندرانی در مسابقات جهانی اسپانیا

مازند اسپرت :رئیس هیئت ورزش‌های رزمی مازندران از رقابت پنج ورزشکار مازندرانی در مسابقات جهانی اسپانیا خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ علیرضا قلی‌زاده با اشاره به درخشش رزمی‌کاران جوان مازندرانی در مسابقه انتخابی تیم ملی اظهار کرد: برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا پنج ورزشکار مازندرانی در ترکیب تیم ملی حضور دارند. […]

razzzmiمازند اسپرت :رئیس هیئت ورزش‌های رزمی مازندران از رقابت پنج ورزشکار مازندرانی در مسابقات جهانی اسپانیا خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علیرضا قلی‌زاده با اشاره به درخشش رزمی‌کاران جوان مازندرانی در مسابقه انتخابی تیم ملی اظهار کرد: برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا پنج ورزشکار مازندرانی در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

وی تصریح کرد: امیرحسین اکبری، علیرضا سیار، حسین یزدانی، حسین حبیبی در رده سنی جوانان و سیدمجتبی حسینی نیز در رده سنی بزرگ‌سالان به عنوان پنج ورزشکار مازندرانی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی رزمی آبان‌ماه در اسپانیا گفت: علی اکبری یکی از مربیان با تجربه مازندرانی نیز در کادر فنی حضور دارند.

قلی‌زاده همچنین از برگزاری تیم ملی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توافق فدراسیون نیمه‌دوم مهرماه اردوی آمادگی تیم ملی رزمی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا در سرخرود برگزار می‌شود.

عضو شورای راهبردی فدراسیون رزمی با اشاره به تعامل هیئت رزمی با فدراسیون و دستگاه ورزش استان افزود: ورزشکاران مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی که در یزد برگزار شد با اقتدار قهرمان شدند.

وی در پایان از دیدار مسئولان هیئت رزمی و قهرمانان کشور با مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا با حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دیدار کردند.