لهستان شاخ غول را شکست

دو تیم بدون شکست آمریکا و لهستان در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که شاگردان آنتیگا موفق به کسب پیروزی ۳ بر یک در پایان این دیدار شدند.     به گزارش “مازنداسپرت“، در حساس ترین بازی جام جهانی والیبال، دو تیم ملی لهستان و آمریکا تیم های بدون شکست این مسابقات به مصاف […]

دو تیم بدون شکست آمریکا و لهستان در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که شاگردان آنتیگا موفق به کسب پیروزی ۳ بر یک در پایان این دیدار شدند.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، در حساس ترین بازی جام جهانی والیبال، دو تیم ملی لهستان و آمریکا تیم های بدون شکست این مسابقات به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان آنتیگا بدون شکست باقی ماندند و آمریکا شکست را قبول کرد. این بازی که با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازات ۲۵ – ۱۷ ۱۹ – ۲۵ ۲۳ – ۲۵ ۱۵ – ۲۵ به سود لهستان پایان پذیرفت، بازی تیم های اول و دوم جام جهانی بود و با نتیجه ای که به دست آمد لهستان جای آمریکا را در صدر گرفت تا نماینده اروپا احتمال بیشتری را برای قهرمانی در این رقابت ها به خود اختصاص دهد.


مایکل کوبیاک، ستاره تیم ملی والیبال لهستان که همیشه یکی از جنگنده ترین بازیکنان زمین در تمام مسابقات بوده است، در دیدار مقابل آمریکا هم توانست ضمن تحمل بار دریافت تیم، امتیاز آورترین بازیکن میدان هم شود و با کسب ۱۱ امتیاز اسپک، ۲ دفاع و ۴ سرویس عملکردی فوق العاده از خود نشان داد.

منبع:ورزش۳