با حکم رییس فدراسیون ورزش های رزمی؛ علیرضا قلی زاده عضو شورای راهبردی فدراسیون شد

مازند اسپرت :طی حکمی از سوی محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، علیرضا قلی‌زاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان مازندران، عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های رزمی منصوب شد.    به گزارش مازند اسپرت؛طی ملاقات حضوری قلی‌زاده با رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی طی حکمی این ابلاغ به ایشان داده شد. در حکم محمود رشیدی خطاب به […]

assssمازند اسپرت :طی حکمی از سوی محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، علیرضا قلی‌زاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان مازندران، عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های رزمی منصوب شد.

 

 به گزارش مازند اسپرت؛طی ملاقات حضوری قلی‌زاده با رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی طی حکمی این ابلاغ به ایشان داده شد.

در حکم محمود رشیدی خطاب به علیرضا قلی‌زاده آمده است:

با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان و به استناد تبصره ۳ از ماده ۶ آیین نامه شورای رهبردی فدراسیون ورزش های رزمی از سوی اینجانب به عنوان عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش های رزمی منصوب می گردید.

بدون شک حضور جنابعالی منشا خیر برای این فدراسیون بوده و موجب رشد و تعالی و دستیابی به اهداف والای آن خواهد بود.

محمود رشیدی

رییس فدراسیون

 

تقدیر رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور از علیرضا قلی زاده :
 

علیرضا قلی زاده رئیس ، کبری جمالی نایب رئیس بانوان و محمدعلی مهرایی نایب رئیس،اکبرزاده دبیر و شماری از اعضای هیات ورزش های رزمی مازندران با محمود رشیدی دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش مازند اسپرت؛تیم کیک بوکسینگ جوانان هیات استان مازندران در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشور که شهریورماه سال جاری در استان یزد برگزار گردید با کسب ۴ مدال طلا و ۱ برنز به مقام نخست تیمی دست یافت.

محمود رشیدی ضمن تبریک و تشکر از زحمت‌های قلی‌زاده از او خواستار تداوم و پشتکار بیش از پیش در انجام فعالیت‌های استان مازندران شد. او همچنین استان مازندران را یکی از پایگاه‌های رشته پنچاک سیلات نام برد.

علیرضا قلی زاده رئیس هیات ورزش‌های رزمی در این باره بیان کرد: «پس از برگزاری مسابقات استانی تیم منتخب استان را به مدت ۵ ماه در اردوهای مستمر قرار دادیم و شرایط فنی و محیطی خوبی برای بازیکنان فراهم کردیم که در نهایت این تلاش تیمی به ثمر نشست و توانستیم سکوی اول کشور را بدست آوریم.»

وی افزود: «کسب این مقام باعث شد که دستگاه ورزش استان و جراید مازندران استان نگاه ویژهای به کیک بوکس استان کنند و همچنین استان مازندران آمادگی خود را برای میزبانی اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان اعلام میکند.»

دکتر حسین عابدی مدیر تیم‌های ملی خاطر نشان کرد: «قطعا استان‌هایی که برای مسابقات انخابی تیم ملی برنامه‌ریزی‌های بلند مدت انجام داده بودند در مسابقات به نتیجه رسیدند. اردوهای بلند مدت و مستمر و همچنین انتخاب کادر فنی خوب  از دیگر نکاتی است که در موفقیت تیم استان مازندران نقش به سزایی داشته است.»

عابدی افزود: «در حال بررسی و کارشناسی‌های دقیقی برای برگزاری اردوهای تیم ملی هستیم تا بستر مناسب را برای آمادگی بازیکنان تیم ملی برای آوردگاه بزرگ مسابقات جهانی اسپانیا فراهم کنیم.»

  محمد رمضانی مسئول کمیته کیک بوکسینگ WAKF  کشور و مسئول داوران مسابقات انتخابی تیم ملی نیز از داوری‌های خوب و بی طرف این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: « این دوره از مسابقات با قضاوت خوب  داوران فدرالی و بین المللی فدراسیون و به دور از حاشیه برگزار شد.»

لازم به ذکر است که خانم آرزو مقدوری مسئول کمیته فنی، صابر اکبرزاده دبیر  هیات و مجید کریمایی مسئول کمیته مربیان استان مازندران حضور داشتند.