از کسب مدال نقره تیرانداز مازندرانی درریکرو تا راه‌اندازی سایت اختصاصی تیراندازی با کمان در ساری

مازند اسپرت :رئیس هیئت تیراندازی با کمان مازندران از کسب مدال نقره ورزشکار مازندرانی در رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در بخش ریکرو خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین فرهادی  با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در تهران اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور که […]

110004مازند اسپرت :رئیس هیئت تیراندازی با کمان مازندران از کسب مدال نقره ورزشکار مازندرانی در رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در بخش ریکرو خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین فرهادی  با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در تهران اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور که در دو بخش ریکرو و کامپوند در ورزشگاه شهدای طرشت تهران برگزار شد، با کسب مدال نقره ورزشکار مازندرانی همراه بود.

وی با اشاره به اینکه علی غمگین به عنوان مربی و سرپرست تیم مازندران را در این مسابقات همراهی می‌کرد، تصریح کرد: نبی‌الله غلامی در بخش نیمه‌حرفه‌ای ریکرو ۳۰ متر موفق به کسب مدال نقره شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان مازندران با بیان اینکه تیم مازندران در بخش حرفه‌ای کامپوند به مرحله حذفی راه یافت ولی موفق به کسب عنوان نشد، گفت: ترکیب تیم مازندران در این بخش را فرشاد پوراسدالله، مهدی اسدی، آرمان روشنگر، پیمان بابایی و مهدی عظیمی تشکیل می‌دادند.

فرهادی در ادامه از رقابت دو نماینده مازندران در لیگ کشور خبر داد و بیان کرد: تیم مازندران در دو بخش ریکرو و کامپوند نیمه‌دوم سال در لیگ قهرمانی کشور حضور می‌یابد.

وی نبود اسپانسر و سرمایه‌گذار را مهم‌ترین مشکل ورزشکاران این رشته در سطح استان عنوان کرد و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه هیئت تیراندازی با کمان فعال کردن هیئت در تمامی شهرستان‌های استان است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان مازندران یکی دیگر از مهم‌ترین مشکلات هیئت را نبود سایت اختصاصی تیراندازی با کمان اشاره کرد و افزود: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان تلاش می‌شود تا با در اختیار گرفتن زمین، سایت اختصاصی تمرین برای ورزشکاران این رشته در ساری احداث شود.