صبا با یک تغییر مقابل تراکتورسازی

جابه‌جایی در خط حمله صبا شاید محتمل ترین تغییر دایی در بازی با تراکتورسازی نسبت به دیدار با استقلال خوزستان باشد.   به گزارش “مازنداسپرت“، صبای قم که از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در یک هشتم جام حذفی میزبان تراکتورسازی تبریز است تنها مسعود حق‌جو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سایر نفرات […]

جابه‌جایی در خط حمله صبا شاید محتمل ترین تغییر دایی در بازی با تراکتورسازی نسبت به دیدار با استقلال خوزستان باشد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، صبای قم که از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در یک هشتم جام حذفی میزبان تراکتورسازی تبریز است تنها مسعود حق‌جو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سایر نفرات صبا آماده این بازی هستند.

صبا که در سه بازی گذشته با پدیده، نیروی زمینی و استقلال خوزستان ترکیب خود را از ۱-۳-۲-۴ به ۲-۴-۴ تغییر داده و دو پیروزی و یک تساوی کسب کرده است احتمالا امروز برابر تراکتورسازی نیز با همین سیستم وارد زمین شود.

حامد لک مثل تمام بازی‌های این فصل، دروازه‌بان صبا برابر تیم سابقش خواهد بود. فیلیپه ماچادو و امیرحسین صادقی مدافعان میانی هستند، هاشم بیک‌زاده سمت راست آنها بازی می‌کند و محمدامین آرام‌طبع در دفاع چپ صبا به کار گرفته خواهد شد.

یک خط جلوتر از مدافعان رضا حقیقی و قاسم دهنوی بازی می‌کنند و پشت سر دو مهاجم صبا ابوالفضل ابراهیمی و جلال‌الدین علی‌محمدی هافبک‌های تیم دایی هستند.

تنها تغییر صبا نسبت به بازی با استقلال خوزستان احتمالا حضور محمد اوسانی به جای کریم اسلامی در خط حمله خواهد بود. دیگر مهاجم صبا هم محمد قاضی است؛ بازیکنی که چشم دایی در گلزنی و صعود به مرحله بعد برابر تراکتورسازی به او خواهد بود.

 

منبع:ورزش۳