سجادی: درباره فدراسیون اسکی زود قضاوت نکنید

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید برکناری روسای هیات‌های استانی فدراسیون اتوموبیل‌رانی و موتور سواری توسط سرپرست این فدراسیون‌ صحت ندارد.   به گزارش “مازنداسپرت” نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از رقابت‌های ووشو «جام پارس» در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا سرپرست فدراسیون اتوموبیل‌رانی و موتورسواری چند رییس هیات […]

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید برکناری روسای هیات‌های استانی فدراسیون اتوموبیل‌رانی و موتور سواری توسط سرپرست این فدراسیون‌ صحت ندارد.

 

به گزارش “مازنداسپرت” نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از رقابت‌های ووشو «جام پارس» در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا سرپرست فدراسیون اتوموبیل‌رانی و موتورسواری چند رییس هیات استانی را برکنار کرده، گفت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و چهار نفر از روسای هیات‌های استانی زمان چهار ساله ریاست‌شان تمام شده بود و به صورت قانونی رای گیری انجام شد و روسای جدید هیات‌ها مشخص شدند. در ورزش تمام اقدامات به صورت قانونی انجام می‌شود و بر اساس قانون مجمع فدراسیون اتوموبیل‌رانی و موتورسواری برگزار خواهد شد.

او در خصوص استعفای برخی از افراد در فدراسیون اسکی نیز گفت: از افکار عمومی و اهالی ورزش خواهش می‌کنم زود قضاوت نکنند. امروز در وزارت ورزش جلسه‌ای تشکیل می‌دهیم و از افراد مستعفی خواسته‌ایم که دراین جلسه شرکت کنند و دلایل استعفای خود را مطرح کنند.

سجادی در خصوص مشکلات مالی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هم گفت: در ورزش مشکلات مالی طبیعی است. وزارت ورزش و جوانان نیز بودجه‌ای کاملی را در اختیار فدراسیون‌ها قرار نداده است. این دو باشگاه‌ نیز کارشان را پیش می‌برند و ما هم با آنها در ارتباطیم اما استفاده از اسپانسرها در این باشگاه‌ها به مدیریت این دو باشگاه مربوط می‌شود و در حیطه وظایف ما نیست.

معاون وزیر ورزش در خصوص برگزاری جام ووشو پارس به میزبانی ایران نیز گفت: برای توسعه این رشته ورزشی، میزبانی رقابت‌هایی در این سطح مهم است و حضور ۱۸ کشور که جزو تیم‌های خوب آسیا و جهان هستند نشان از جایگاه ویژه این رقابت‌ها در جهان دارد.

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت ورزش و جوانان میزبانی مسابقات رسمی در رشته‌های مختلف است و از فدراسیون‌ها خواسته‌ایم که شرایط میزبانی رقابت‌های را فراهم آورند.

 

منبع:ورزش۳