علاقه بارسلونا به جذب مهاجم آرسنال

پس از مصدومیت شدید رافینیا که او را به مدت طولانی از میادین به دور نگاه خواهد داشت، مدیران بارسا در اندیشه جذب یک جانشین مناسب برای او در بازار زمستانی هستند.         به گزارش “مازنداسپرت“، پس از اینکه پدرو در نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا جدا و راهی چلسی شد، […]

پس از مصدومیت شدید رافینیا که او را به مدت طولانی از میادین به دور نگاه خواهد داشت، مدیران بارسا در اندیشه جذب یک جانشین مناسب برای او در بازار زمستانی هستند.

 

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پس از اینکه پدرو در نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا جدا و راهی چلسی شد، خیال لوئیس انریکه و هواداران بارسا راحت بود که رافینیا می تواند جای او را در ترکیب بارسلونا به خوبی پر کند اما در بازی برابر رم، وقتی رافینیا با خطای ناینگولان از ناحیه رباط صلیبی مصدوم و کل فصل را از دست داد، همه چیز تغییر کرد.

بارسلونا که تا ژانویه ۲۰۱۶ نمی تواند بازیکن جدید به لیست خود اضافه کند، مجبور است فعلا از بازیکنان تیم دوم خود برای پر کردن خلا رافینیا استفاده کند اما با پایان یافتن محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن در ۱ ژانویه، مدیران بارسا در صددند تا یک بازیکن برجسته را برای جانشینی رافینیا به خدمت بگیرند.

اسپورت بیلد امروز گزارش داد که مدیران بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب تئو والکات، مهاجم ۲۶ ساله آرسنال هستند و او را بهترین جایگزین برای رافینیا می دانند. والکات قابلیت بازی در همه مناطق فاز تهاجمی را دارد. با این حال مشکل اینجاست که والکات به تازگی قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرده و جذب او، بار مالی زیادی به باشگاه وارد خواهد کرد.

منبع:ورزش۳