منصوریان: استقلال ببرد یا نفت، من بازنده نیستم

علیرضا منصوریان سرمربی نفت‌تهران که در این روزها تیمش با بدشانسی مواجه شده است و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، از حضورشان در جام‌حذفی صحبت کرد.     به گزارش “مازنداسپرت“، منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. نفت امانتی است در دست من […]

علیرضا منصوریان سرمربی نفت‌تهران که در این روزها تیمش با بدشانسی مواجه شده است و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، از حضورشان در جام‌حذفی صحبت کرد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نفت امانتی است در دست من

ما بازی خیلی سختی داریم. هم به لحاظ اینکه من و کادرفنی از اعضای تیم استقلال بودیم. کیفیت بازی استقلال نیز تغییر کرده، آنها جوان تر شدند و در جدول نیز وضعیت خوبی دارند. وقتی امانت یک باشگاهی را قبول می‌ کنید باید نهایت امانت داری را در قبال آن داشته باشید. این تیم که در روند رو به رشد پلکانی قرار دارد، باید به آنچه که حقش است برسد.

منصوریان عاشق استقلال است

روزهایی که با استقلال داشتم هر تمرینش برایم مسابقه ای بود. این یک واقعیت است که این مربی ای که روبه رویتان نشسته عاشق استقلال است ولی فردا می‌ آید تا تیمش نتیجه بگیرد. من معتقدم هر امانتی که تحویل گرفتید باید نهایت احترام را به آن بگذارید. ممکن است یک روزی دو نفر از افراد خانواده روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند.

مانند پارسال شروع نکردیم

هنوز درصدر و قعرجدول تعادل ایجاد نشده و تیم ها به قالب واقعی ما نزدیک نشدند، به همین دلیل هنوز تیم های صدرنشین و قعرنشین را نمی‌ توان واقعی دانست. ما در تیم مان ۲ ملی‌پوش داریم، ۲ استندبای داریم، ۴ ملی‌پوش تیم امید داریم و ۲ استندبای نیز برای تیم امید. ما لیگ پانزدهم را مانند فصل پیش خوب شروع نکردیم ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشتیم و فشار روی تیم ما بیشتر از باقی تیم ها بود. وقتی تیم ما در بازی های آسیایی شرکت کرد، دو محک خیلی خوب در مقابل الاهلی خورد. شرایط سخت افزاری آنجا خیلی خوب بود ولی باعث شد دو هفته بازی های ما عقب بیافتد.

چه استقلال ببرد چه نفت، من بازنده نیستم

امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم ولی چه استقلال ببرد چه نفت، من بازنده نخواهم بود. آرزوی قلبی این است که استقلال و پرسپولیس جزو مدعیان باشند چون در این صورت فوتبال خوبی نیز خواهیم داشت. ما هر دفعه با تاکتیکی متفاوت به زمین می‌ رویم. تغییر تاکتیک هایمان باعث شده بازیکنانمان شرایط هر بازی ملکه ذهنشان باشد. ان‎شاءالله به یاری حق می‌ توانیم باز هم این تیم را در صدرجدول بنشانیم.

کی‌روش به فوتبال ایران احترام می‌ گذارد

کی‌روش به فوتبال ایران احترام می‌ گذارد و تعادل را بین بازیکنان دعوت شده در تیم‌ملی بین استقلال و پرسپولیس رعایت می‌کند. لیست های اخیر تیم‌ملی در اردوهایش نشان می‌ دهد که این مربی هم لیگ را خوب می‌ بیند و هم تلاش خود را می‌ کند تا به ۲ تیم بزرگ ایران احترام بگذارد. بازیکنانی که دعوت می‌ شوند نشانگر این موضوع هستند.

ما فقط فینال جام‌حذفی را باختیم

به جز بازی هایمان در لیگ قهرمانان آسیا، ما در لیگ‌برتر توانستیم خودمان را به خوبی نشان دهیم. مگر بازی بزرگتر از بازی با تیم های استقلال و پرسپولیس و سپاهان و فولاد و … وجود دارد؛ ما این بازی ها را بردیم و می‌ شود گفت بزرگترین تیم های ایران را شکست دادیم و اگر در بازی با تراکتورسازی اگر آن اتفاق ناجوانمردانه نمی‌ افتاد می‌توانستیم آن بازی را هم پیروز شویم. در آن بازی خرخره مان را گذاشتند کف زمین. پس ما تنها فینال جام‌حذفی را از دست دادیم.

تیمم رهبر می‌ خواهد

به همه چیز فکر می‌ کردم جز اینکه ستاره تیمم آسیب ببیند، شاید ایمان مبعلی یک ماه حضور نداشته باشد، ما باید لیدر داشته باشیم. بازیکنی مثل صادقیان یا رضاوند باید قبول کنند که می‌ توانند محور تیم باشند. بنابراین آنها باید خود را در محوریت تیم بپذیرند تا نبود ایمان مبعلی به تیم ضربه نزند. در بازی با الاهلی بود که فهمیدم حریف چقدر از ایمان مبعلی می‌ ترسد اما متاسفانه ما او را در اختیار نداشتیم.

منبع:ورزش۳