رضایی و اداره ورزش و جوانان نکا حائز رتبه برتر/تنکابنی ها و بابلی ها در رتبه های بعدی + تصاویر

مراسم تقدیر از عوامل و برترین های ستاد گرامیداشت هفته بسیج در ورزش مازندران با حضور حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، مراسم تقدیر از عوامل و برترین های ستاد گرامیداشت هفته بسیج در ورزش مازندران با حضور حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران صبح امروز در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این مراسم اداره ورزش و جوانان نکا با مدیریت مجتبی رضایی با اختلاف بالا رتبه اول در اجرای برنامه های هفته بسیج را کسب کرد و مورد تجلیل حسین زادگان مدیرکل ورزش استان قرار گرفت.
این تجلیل و رتبه که نشان از کاربلدی رضایی مدیر جوان ورزش نکا و مجموعه کانون بسیج ورزشکاران آن شهرستان می باشد باعث افتخار است.
برنامه های ورزشی در قالب بسیج و حضور بسیجیان ورزشکار در میادین ورزشی ادقام این مجموعه و فضای تأملی می شود رتبه نخست در گرامیداشت هفته بسیج

از سید رضا ابوالحسنی مسؤل کانون بسیج ورزشکاران نکا نیز بعنوان کانون برتر بسیج در استان در برنامه های هفته بسیج در سالجاری تجلیل گردید.

همچنین اداره ورزش و جوانان تنکابن رتبه دوم و اداره ورزش و جوانان بابل و بابلسر مشترکأ رتبه سوم را در اجرای برنامه های هفته بسیج کسب کردند.