کوروشی: آن حذف تجربه بزرگی بود

مدافع نفت‌تهران می‌ گوید بیشتر از اینکه از شکست مقابل الاهلی امارات و عدم صعود ناراحت باشم، از اینکه دیدار حساسشان پخش مستقیم نداشت، دلخور هستم.     به گزارش “مازنداسپرت“، سیامک کوروشی قبل از دیدار با استقلال گفت‌وگویی انجام داد. نفت در پی جبران است بعد از باختی که مقابل الاهلی داشتیم، خودمان را […]

مدافع نفت‌تهران می‌ گوید بیشتر از اینکه از شکست مقابل الاهلی امارات و عدم صعود ناراحت باشم، از اینکه دیدار حساسشان پخش مستقیم نداشت، دلخور هستم.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، سیامک کوروشی قبل از دیدار با استقلال گفت‌وگویی انجام داد.

نفت در پی جبران است

بعد از باختی که مقابل الاهلی داشتیم، خودمان را برای دیدار با استقلال آماده می‌ کنیم. باید این شکست را به دست فراموشی بسپاریم و سعی در جبرانش داشته باشیم. متاسفانه در بازی های قبلی در لیگ نیز نتیجه نگرفتیم و باید جبران کنیم.

باید اعتراف کنم الاهلی خوب بود

بازی سختی با الاهلی داشتیم، این تیم واقعا بازیکنان خوبی دارد. تیمی که هزینه می‌ کند قطعا سودش را می‌ برد، اما باید بگویم شرایط آب و هوایی خیلی بد بود و اینطور که ما شنیدیم هوا ۹۱درصد رطوبت داشت و نمی‌ شد بیشتر از ۳۰ ثانیه بیرون ماند چه برسد به اینکه در آن هوا بازی کرد. البته کسانی که آنجا زندگی می‌ کنند، قطعا شرایطشان با ما فرق می‌ کند. البته باید اعتراض کنم که حریف خوب کار کرد، ما هم موقعیت داشتیم اما نزدیم و همین قضیه باعث شد بازی را واگذار کنیم ولی تا به اینجای کار هم زحمت کشیدیم ولی یکسری چیزها دست به دست هم داد تا نفت نتواند صعود کند. امیدوارم سال بعد در جام باشگاه های آسیا نتایج خوبی بگیریم.

پخش سریال این‎ور و آن‎ور می‌شد، اتفاقی نمی‌افتاد

رسانه ها کار خودشان را انجام دادند و از نفت حمایت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنیم ولی صداوسیما هیچ حمایتی انجام نداد و حتی بازی ما پخش مستقیم نبود اگر استقلال و پرسپولیس هم بودیم، همین اتفاق می‌ افتاد؟ ما جزو ۴ تیم برتر غرب آسیا بالا رفتیم ولی هیچ استقبالی نشد و گویا برای کسی مهم نبود. حالا که صداوسیما از ما حمایت نکرده پس حق اینکه آنالیز کنند و بگویند چرا نفت حذف شد را ندارند. هر دلیلی هم که برای این قضیه بیاورم اصلا موجه نیست. حالا اگر یک شب پخش سریال این‎ور و آن‏ور می‌ شد، اتفاقی نمی‌ افتاد ولی چنین بازی ای سالی یک بار برگزار می‌ شود.

جای خجالت دارد که از ما حمایت نشد

این دیدار بحث نفت نبود، بحث بازی ملی بود انگار که ایران با امارات بازی داشت. جالب است همه جا حساس هستیم چرا این‎جور جاها که باید حمایت کنیم حساسیت نشان نمی‌ دهید. همه جا حرف از حمایت همه جانبه از خلیج فارس می‌ زنند ولی اینجا که باید از ما حمایت می‌ کردند، نکردند و این مساله جای خجالت دارد و هیچ گونه توجیهی وجود ندارد. یک تیم از ایران تا به این مرحله بالا آمد ولی حمایت نشد.

جوان های نفت تجربه بزرگی کسب کردند

کادرفنی صلاح دید در بازی با الاهلی از ترکیبی جوان کم تجربه و چند باتجربه استفاده کند، ما هم تمام سعی مان را کردیم. میدان دادن به جوان ها در این دیدار برایشان تجربه بزرگی شد ولی همانطور که گفتم شرایط آب و هوایی خیلی بد شد و اتفاقاتی افتاد که باعث شد نفت صعود نکند.

از الان در مورد برد و باخت حرف نمی‌زنم

در مورد برد یا باخت در بازی با استقلال اصلا نباید صحبت کنیم. این دیدار حساسیت های خاص خودش را دارد، باید باخت مقابل الاهلی را فراموش و نتایج ضعیفی که گرفتیم را جبران کنیم. در تمریناتی که انجام دادیم تمام سعی و تلاشمان را کرده ایم. در دیدار با استقلال هر چه در چنته داریم، می‌ گذاریم.

منتظریم وعده ها عملی شود

در مورد بحث مالی باید بگویم باز هم یکسری قول و وعده و وعید داده اند و ما منتظریم عملی شود.

منبع:ورزش۳