در آخرین روز از مرحله دوم رقابت های گرندپریکس ؛یعقوبی مقتدرانه آغاز کرد

مازند اسپرت :در آخرین روز از مرحله دوم رقابت های گرندپریکس یعقوبی برد شیرین اولین بازی را دشت کرد. به گزارش مازند اسپرت، سومین و آخرین روز از مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۵، با حضور ۲۳۴ تکواندوکار از ۵۰ کشور از صبح امروز (یکشنبه) به میزبانی ورزشگاه “یاشار دوغو” شهر ترکیه آغاز و […]

yaghhhمازند اسپرت :در آخرین روز از مرحله دوم رقابت های گرندپریکس یعقوبی برد شیرین اولین بازی را دشت کرد.

به گزارش مازند اسپرت، سومین و آخرین روز از مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۵، با حضور ۲۳۴ تکواندوکار از ۵۰ کشور از صبح امروز (یکشنبه) به میزبانی ورزشگاه “یاشار دوغو” شهر ترکیه آغاز و تکواندوکاران اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان مبارزات خود را آغاز کردند.

(نتایج لحظه به لحظه در حال بروزرسانی …)

ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم در نخستین جدال با مبارز کانادایی توانست “ماکسیم پوتوین” را ۸ بر ۲ مغلوب کند. حالا باید آماده مبارزه با برنده بین اسپانیا و انگلیس باشد.

مسابقات گرندپریکس با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در ۴ وزن المپیکی زنان و مردان برگزار می شود و در پایان به دارندگان مدال طلا، ۴۰ امتیاز، مدال نقره ۲۴ امتیاز و مدال برنز ۱۴٫۴ امتیاز در راستای افزایش امتیازات برای کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶، تعلق خواهد گرفت.