پیش بازی دورتموند- بایرلورکوزن

دو تیم دورتموند و لورکوزن، امروز در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش “مازنداسپرت“، دورتموند به دنبال انتقام گیری از لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود خواهد بود. دورتموند شاگردان توخل با کسب ۱۲ امتیاز از ۴ بازی خود، در رده ی دوم جدول بوندس لیگا با یک بازی […]

دو تیم دورتموند و لورکوزن، امروز در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش “مازنداسپرت“، دورتموند به دنبال انتقام گیری از لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود خواهد بود.


دورتموند

شاگردان توخل با کسب ۱۲ امتیاز از ۴ بازی خود، در رده ی دوم جدول بوندس لیگا با یک بازی کمتر از بایرن قرار دارند. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۵ پیروزی به دست آورده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. حال دورتموند باید مقابل لورکوزنی صف آرایی کند که در دو دیدار قبلی در سیگنال آیدونا پارک، موفق به کسب پیروزی بدون دریافت گلی شده و حالا بار دیگر برای رقم زدن چنین نتیجه ای به دورتموند سفر خواهد کرد. توخل نوری شاهین و اریک دورم را برای دیدار امروز در اختیار نخواهد داشت. حضور مارکو رویس نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.


بایرلورکوزن

لورکوزن با کسب ۶ امتیاز از ۴ بازی در رده ی سیزدهم جدول بوندس لیگا قرار دارد. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۳ شکست و ۲ پیروزی به دست آورده اند و حال مقابل حریف قدرتمندی قرار خواهند گرفت. با وجود کسب نتایج ضعیف در بوندس لیگا، لورکوزن در اروپا موفق شد ۴-۱ باته بوریسوف را شکست دهد و روحیه خوبی برای این دیدار کسب کند. همچینن آمار لورکوزن در سیگنال آیدونا پارک فوق‌العاده است. آنها در ورزشگاه خانگی دورتموند، در ۵ بازی اخیر دو پیروزی کسب کرده اند و گلی دریافت نکرده اند. ۳ دیدار دیگر دو تیم نیز با ۲ تساوی و ۱ پیروزی برای دورتموند به پایان رسیده است. لورکوزن برای دیدار امروز، یدواج، توپراک و آرانگوئیز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. حضور لارس بندر نیز در این دیدار هنوز قطعی نیست.


ترکیب احتمالی:

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

 

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی ۱-۳ دورتموند
احتمال پیروزی دورتموند: ۷۵ درصد
احتمال پیروزی لورکوزن: ۱۲ درصد
منبع:ورزش۳