بانوان نیز همپای آقایان مدال ها را درو کردند/ تداوم افتخار آفرینی ورزشکاران هیات ورزش های رزمی مازندران

مازند اسپرت : در حالیکه تنها یک هفته از درخشش خیره کننده کیک بوکسورهای جوان مازندرانی در انتخابی تیم ملی می گذرد این هفته نیز ورزشکاران مازندرانی در سبک های مختلف رزمی موفقیت های بزرگی را رقم زدند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ علیرضا قلی زاده رییس هیات ورزش های رزمی استان مازندران با […]

0114200000مازند اسپرت : در حالیکه تنها یک هفته از درخشش خیره کننده کیک بوکسورهای جوان مازندرانی در انتخابی تیم ملی می گذرد این هفته نیز ورزشکاران مازندرانی در سبک های مختلف رزمی موفقیت های بزرگی را رقم زدند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علیرضا قلی زاده رییس هیات ورزش های رزمی استان مازندران با اعلام این مطلب گفت:در مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ بانوان سبک wka بانوان مازندرانی به مربیگری سرکار خانم مقدوری موفق به کسب ۵ مدال طلا ۴ نقره و ۳ برنز شدند.

 

همچنین برای نخستین بار سبک نینجا استان مبادرت به اعزام تیم در مسابقات بانوان کشوری کرد که این تیم موفق به کسب مقام دوم در کشور شد.

 

وی با اعلام اینکه روز گذشته با مجوز فدراسیون ورزش های رزمی آزمون دان ۱ الی ۴ کیک بوکسینگ در بابل را برگزار کردیم تصریح کرد:در شهرستان تنکابن طی روزهای پنجشنبه و جمعه مسابقات موی تای را برگزار کردیم که علیرغم شرایط نامناسب جوی این مسابقات با استقبال خوب و در کمال نظم برگزار شد.

 

وی در پایان گفت:روز  جمعه گذشته با مجوز هیات ورزش های رزمی استان مسابقات کیک بوکسینگ بانوان سبک wakf در سرخرود محمودآباد برگزار شد.