هتل کوثر رامسر قهرمان نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی بانوان مازندران شد

مازند اسپرت :تیم هتل کوثر رامسر عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی مازندران که در شهرستان رامسر برگزار شد، کسب کرد.   به گزارش مازند اسپرت، در پایان نخستین دوره این مسابقات که عصرجمعه با حضور ۱۰ تیم از شهرستانهای مازندران در رامسر برگزار شد، تیم هتل کوثر رامسر در دیدار نهایی مسابقات با […]

banooمازند اسپرت :تیم هتل کوثر رامسر عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی مازندران که در شهرستان رامسر برگزار شد، کسب کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت، در پایان نخستین دوره این مسابقات که عصرجمعه با حضور ۱۰ تیم از شهرستانهای مازندران در رامسر برگزار شد، تیم هتل کوثر رامسر در دیدار نهایی مسابقات با پیروزی ۲ بر صفر برابر تیم ایران زمین تنکابن به مقام نخست دست یافت وجام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.


تیم های شهرداری امیرکلا بابل ، نور و ایران زمین تنکابن عناوین بعدی این مسابقات را کسب کردند.

سرپرست فنی مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۰ تیم از شهرستانهای مازندران در این دوره از مسابقات که نخستین دوره آن برگزار شد، حضور داشتند و در مدت دو روز در ساحل رامسر با هم رقابت کردند.

زهرا قویدل افزود: در مجموع ۲۰ بازی در مرحله مقدماتی برگزار شد و تیم های دانشگاه آزاد نور، ایران زمین تنکابن، شهرداری امیرکلا و هتل کوثر رامسر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

وی اضافه کرد: به تیم های اول تا سوم این مسابقات حکم ، نشان ، جام قهرمانی وجایزه نقدی اهدا شد.

قویدل یادآورشد: در صورت برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور، کمیته فنی مسابقات هیات والیبال مازندران تیم منتخبی را به این مسابقات اعزام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تیم مازندران در والیبال ساحلی جایگاه خوبی در کشور در اختیار دارد.