نوروزی: مسئولیت دوپینگ در جام جهانی و فوتبال با فدراسیون است/ برنامه‌ها برای بازی‌های آسیایی تا دو ماه آینده آغاز می‌شود

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مسئولیت دوپینگ در جام جهانی فوتبال با فدراسیون فوتبال است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره نخستین نشست کمیته پزشکی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: این نشست برای نخستین‌بار برگزار می‌شود که هماهنگی بین کمیته‌های پزشکی با فدراسیون برای ارائه خدمات بهتر به ورزشکاران مهم‌ترین هدف است. هماهنگی و همسویی بین کمیته‌ها و فدراسیون پزشکی ورزشی در جهت تسریع بهبود شرایط مصدومان، جلوگیری از موازی‌کاری و ارتقای سطح پزشکی از اهداف مهم برپایی این نشست است.

وی درباره برنامه‌های این فدراسیون در بازی‌های آسیایی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی برنامه جامع و کاملی برای بازی‌های اندونزی خواهد داشت که یکی دو ماه آینده جلسات را آغاز می‌کنیم.

نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا برای جام جهانی فوتبال برنامه خاصی جهت جلوگیری از دوپینگ دارید، یادآور شد: مسئولیت اصلی دوپینگ با بخش پزشکی فدراسیون فوتبال است اما به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ سعی می‌کنیم در این خصوص حساسیت بالایی داشته باشیم تا کاروان سالمی را به جام جهانی اعزام کنیم. تمام هدف فدراسیون این است بتواند خدمات خوبی را به ورزشکاران ارائه داده تا در تمامی مسابقات ورزشکاران سالمی را به دور از دوپینگ داشته باشیم.

/فارس