سبقت بانوان هندبالیست مازندرانی از مردان درفصل جدید

فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال مردان وزنان مازندران در حالی قرعه کشی شد که تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ زنان بیش از دو برابر تیم های شرکت کننده مردان بوده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فصل جدید دومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاههای مازندران در بخش مردان و زنان روز جمعه سوم آذر ماه آغاز می شود و در این فصل چهار تیم مردان و ۹ تیم زنان شرکت دارند .
در مسابقات امسال لیگ هندبال شهدای مازندران در بخش مردان تیم های بیمه آسیا آمل ، هیات بهشهر ، هیات ساری و ایمن بتن نوشهر به صورت دوره ای با هم رقابت خواهند کرد.
همچنین در دومین دوره لیگ هندبال شهدای مازندران که با استقبال خوب بانوان مواجه شده ، ۹ تیم در دو گروه در مراسم قرعه کشی شرکت کردند و حریفان خود را شناختند.
در گروه یک این مسابقات چهار تیم ، آینده سازان مامطیر، چلندر، هیات سرخرود و هیات بابلسر حضور دارند.
در گروه دوم این مسابقات نیز تیم های هیات قائمشهر، اسرام بابل، هیات آمل، ونوش و مصالح ساختمانی دیوج با هم رقابت خواهند کرد.
رییس هیات هندبال مازندران به خبرنگار ایرنا گفت که مسابقات لیگ امسال بر اساس آئین نامه های ابلاغی و تدوین شده فدراسیون برگزار می شود و مکان، ساعت، اسامی داوران و ناظران بازیها حداقل تا ۴۸ ساعت قبل از هر بازی اعلام خواهد شد.
محمدحسین شکیبافر افزود که تاکید جدی امسال بر نظم و رعایت مقررات در طول برگزاری است تا بتوان از این مسابقات استعدادهای خوب هندبال استان شناسایی و در تیم های باشگاهی و ملی معرفی شوند.
وی یادآورشد که تیم قهرمان مسابقات بانوان و مردان استان به عنوان نماینده مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

منبع: ایرنا