برای نخستین‌بار در دنیا صورت گرفت : ثبت ۱۰۳ ضربه روپایی با توپ سپک‌تاکرا + عکس

مازند اسپرت : حمید مرادی برای نخستین‌بار در دنیا توانست طی ۳۰ ثانیه با توپ ناهموار و سنگین سپک‌تاکرا تعداد ۱۰۳ ضربه روپایی را به نام خود ثبت کند.   به گزارش مازند اسپرت، اختتامیه طرح گردشگری تعالی و نشاط معنوی امش در آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم‌ (ع) این شهرستان برگزار شد. حمید مرادی مرد […]

141422مازند اسپرت : حمید مرادی برای نخستین‌بار در دنیا توانست طی ۳۰ ثانیه با توپ ناهموار و سنگین سپک‌تاکرا تعداد ۱۰۳ ضربه روپایی را به نام خود ثبت کند.

 

به گزارش مازند اسپرت، اختتامیه طرح گردشگری تعالی و نشاط معنوی امش در آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم‌ (ع) این شهرستان برگزار شد.

حمید مرادی مرد رکورد روپایی سرعتی جهان توانست برای نخستین‌بار رکورد روپایی با توپ سپک‌تاکرا را به نام خود ثبت کند.

این ورزشکار نام‌آشنای ایران که هم‌اکنون به چهره‌ای جهانی تبدیل شده است با استقبال مردم آمل توانست برای نخستین‌بار با توپ سنگین و ناهموار سپک‌تاکرا در ۳۰ ثانیه ۹۰ حرکت را به نام خود ثبت کرد و برای دومین‌بار این حرکت را تا ۱۰۳ حرکت تکرار کرد.

با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش شدید باران این اقدام در محوطه سر بسته آستان مقدم امام‌زاده ابراهیم (ع) انجام شد که این روند بر تعداد رکورد تاثیر منفی داشت البته این اقدام برای نخستین‌بار در دنیا انجام شد و طی آن حمید مردی برای دومین‌بار در آمل دست به ثبت رکورد زد.

انجام روپایی با توپ فوتسال، توپ فوتبال، پنگ‌پنگ، سیب‌زمینی، کلاف نخ، پیاز، گوجه، ساچمه بزرگ نیم‌کیلوگرمی و کوچک، تیله، توپ بیلیارد، تخم‌مرغ، بیس‌بال، هاکی و بسکتبال دیگر وسایلی بود که روپایی با آن توانست مردم آمل را به وجد بیاورد.

سال گذشته نیز مرادی رکورد روپایی سرعتی جهان با توپ تنیس که متعلق به خودش بود را به ۱۹۰ ضربه روپایی در ۶۰ ثانیه ارتقا داد.

این ورزشکار ۲۲ ساله اهل روستای سیف‌الدین شهرستان خمین استان اراک پیش از این رکود روپایی دنیا به تعداد ۱۸۱ عدد را طی یک دقیقه به نام خودش ثبت کرده بود.

به گزارش مازند اسپرت ، در مراسم اختتامیه طرح گردشگری تعالی و نشاط معنوی که با ثبت رکورد مرد رکوردهای دنیا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد، عدم حضور مسئولان شهری از نکات قابل توجه آن بود.