جلالی:نباید داوری ها به نفع پرسپولیس باشد

سرمربی سایپا از برد تیمش برابر پرسپولیس حسابی خوشحال است.   به گزارش “مازنداسپرت“، مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد: از این برد خوشحالم وقتی بازی می کنیم که حریف کنترل شود و به آنها موقعیت ندهیم نشان می دهد بازی خوبی داشتیم.این مسابقه هم منظم […]

سرمربی سایپا از برد تیمش برابر پرسپولیس حسابی خوشحال است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

از این برد خوشحالم

وقتی بازی می کنیم که حریف کنترل شود و به آنها موقعیت ندهیم نشان می دهد بازی خوبی داشتیم.این مسابقه هم منظم بود و هم صبورانه.از بازیکنان سپاسگزارم که ایده های کادر فنی بود صبورانه انجام دادند.از این برد به خاطر اینکه در موقعیتی بودیم که به آن نیاز داشتیم خوشحالم.

داوری به نفع پرسپولیس بود

این خوب نیست اگر پرسپولیس در مسابقات دیگر از داوری لطمه دیده در این بازی داوری به نفعش باشد.اگر قرار است پرسپولیس،پرسپولیس واقعی شود راهش این نیست.اینکه از این حالت پرسپولیس بیرون بیاید راهش این نیست و غلط در غلط است..

در مورد میداوودی حرفی ندارم

من در این باره صحبتی ندارم چون به موضوعات داخل خانواده سایپا مربوط است و باید درون خانواده حل و فصل شود.

سیاست باشگاه را مربی تعیین نمی کند

استراتژی یک باشگاه را مربی تعیین نمی‌کند. او استراتژری را می‌شنود و بعد می‌گوید که هستم یا نه. در ضمن تیم ۲۶ بازیکن دارد و باید دید که چند بازیکن جوان و چند بازیکن با تجربه هستند و در حال حاضر ۶ بازی انجام داده‌ایم هرگونه نتیجه گیری در مورد این مساله عجولانه است.

 

منبع:ورزش۳