برانکو: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست برابر سایپا از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، برانکو ایوانکویچ در کنفررانس مطبوعاتی بعد از بازی صحبت های زیر را به زبان آورد. از هواداران عذرخواهی می کنم قبل از هرچیزی به سایپا تبریک می‌گویم و همین طور از هواداران عزیزمان به خاطر اینکه آنها […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست برابر سایپا از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، برانکو ایوانکویچ در کنفررانس مطبوعاتی بعد از بازی صحبت های زیر را به زبان آورد.

از هواداران عذرخواهی می کنم

قبل از هرچیزی به سایپا تبریک می‌گویم و همین طور از هواداران عزیزمان به خاطر اینکه آنها را با بازی خودمان مایوس کردیم عذرخواهی می‌کنم. از طرف دیگر متاسفم که وقتی می‌بازیم چهره بازیکنان ما اینقدر غمگین می‌شیود و فرصت‌های خوبی را از دست دادیم

نباید چهره بازیکنان غمگین شود

از طرف دیگر متاسفم که وقتی می‌بازیم چهره بازیکنان ما اینقدر غمگین می‌شود و فرصت‌های خوبی را از دست دادیم.

نتوانستیم راه حل خوبی پیدا کنیم

ما مقابل بازی محکم و دوندگی تیم سایپا نتوانستیم راه حلی پیدا کنیم.توپ های زیادی را از دست دادیم.طبیعی است وقتی خواستیم گل خورده را جبران کنیم فضاهای خالی به حریف دادیم و این باعث گل دوم سایپا شد.ما چاره دیگری نداریم جز اینکه کار کنیم کار کنیم و کار کنیم.

دوره آماده سازی ما خوب بود

دوره آماده سازی ما بسیار خوب بود.تکرار می کنم در این بازی نتوانستیم توپ را به خوبی به گردش در بیاوریم.قبول دارم در سطح بازی های قبلی نبودیم.طبیعی است پس از وقفه ای که در لیگ به وجود آمد نیازمند زمان هستیم.به طور حتم تعطیلی ۲۰ روزه لیگ تاثیرگذار بود.

طارمی آمادگی خوبی برای پنالتی زدن دارد

من درک می کنم که برخی فکر می کردند که سوشا مکانی پنالتی را بزند اما مهدی هم آمادگی خوبی برای زدن ضربه داشت.

شنیده ام خطای رضاییان هند نبوده است

من شنیدم آن پالتی هند نبوده است.اگر اینطور بوده است می تواند یک اشتباه بزرگ باشد.

سایپا را به خوبی آنالیز کرده بودیم

آنالیز خوبی برای این بازی داشتیم ولی بازی در زمین متفاوت است و بازیکنان باید آنطور که در زمین ظاهر شوند نتوانستند وظایفشان را انجام بدهند و نتوانستند توپ را به خوبی به گردش بیاورند و در ابتدای مسابقه خیلی از حرکات ما متوقف شد.

کیفیت بازی های قبل را نداشتیم

قبول دارم که کیفیت بازی‌های قبل را نداشتیم اما وقتی روی فرم ایده‌آل بودیم وقفه‌ای برای بازی‌ها به خاطر تیم ملی ایجاد شد که کارمان متوقف شد. به زمانی نیاز داریم تا به شرایط قبل برگردیم و پنالتی زن اول تیم طارمی است و در بازی باپیکان هم دیدید که پنالتی را گل کرد و او اعتماد به نفس دارد. دیدید که پنالتی دوم را هم خودش گل کرداما متاسفانه پنالتی اول را بد زد.

خستگی ملی پوشان تاثیرگذار نیست

خستگی از تیم ملی نمی‌تواند چندان تاثیرگذار باشد وشاید این مساله خیلی کم روی عملکرد تیم تاثیرگذار باشد و ۲۰ روز لیگ تعطیل بود و این مساله روی کیفیت تیم اثر می‌گذارد. درک می‌کنم که هواداران مایل بودند سوشا مکانی پنالتی بزند اما ما طارمی را انتخاب کرده‌ایم و او پنالتی زن اول ماست. در مورد از دست رفتن موقعیت‌های گل باید بگویم قبول دارم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و در یک بازی همه فرصت‌ها گل می‌شود و در یک بازی فرصت‌های زیادی از دست می رود.

نباید باخت های مان تداوم داشته باشد

انتظارمان این نیست که باخت‌های ما تداوم پیدا کند و نظرمان این است که بهتر خواهیم شدو هر چه سریع‌تر خودمان را به رده‌های بالاتر جدول می رسانیم.-

از جوانگرایی پشیمان نیستم

خیر پشیمان نیستم و از کار با پرسپولیس لذت می‌برم و قطعا تلاش‌های ما نتیجه خواهد داد.

 

منبع:ورزش۳