هادی خیری: وجود جواد نکونام روی نیمکت خونه به خونه انگیزه بازیکنان حریف را بیشتر می کند!

تیم خونه به خونه با برتری مقابل راه آهن موفق شد دوباره در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گیرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،  هادی خیری با گلی که در این دیدار به ثمر رساند نقش تاثیرگذاری در برد خونه به خونه داشت.

♦️هادی از بازی با راه آهن تهران شروع کنیم.
خب همه فکر میکردند بازی راحتی مقابل این تیم ته جدولی داریم. اگر یکی از چند موقعیت مان در ۲۰ دقیقه ابتدایی به گل تبدیل می شد مطمئناً با اختلاف بیشتری شکستش می دادیم. باز هم خدا را شکر که برنده بازی بودیم.

♦️فکرش را می کردید این تیم ته جدولی مقابل شما اینگونه جنگنده و دونده ظاهر شود؟
طی چند جلسه بازی های این تیم آنالیز کردیم و می دانستیم مقابل یک تیم جنگنده قرار خواهیم گرفت. آنها واقعا فوتبال خوبی ارائه می دهند و شاید اگر کیفیت زمین چمن اکباتان بهتر بود چند برد در کارنامه داشتند‌.

♦️ عده ای معتقدند خونه به خونه مقابل تیم های ضعیف به مشکل برمی خورد. خودت همچین اعتقادی داری؟

اینطور نیست. در لیگ یک تیم ضعیف وجود ندارد. هم نفت مسجدسلیمان و هم راه آهن را به سختی بردیم و این نشان می دهد چه با قعر جدول بازی داشته باشید و چه با صدر جدول هیچ فرقی ندارد و همه برای برد وارد زمین می شوند.
البته نباید فراموش کنیم حضور جواد نکونام روی نیمکت خونه به خونه انگیزه بازیکنان حریف را دوچندان خواهد کرد ولی بدون شک ما برای اینکه در ترکیب اصلی قرار بگیریم انگیزه بیشتری نسبت به آنها داریم.

♦️ در مورد گل ارزشمندی که زدی بگو.
من فقط زحمات بازیکنان را به بار نشاندم. به هر حال وینگر چپ و راست باید در محوطه جریمه حریف حاضر شود و از موقعیت ها استفاده کند. بنده در این دیدار به عنوان وینگر به میدان رفتم و دو سه موقعیت خوب نیز نصیبم شد که خوشبختانه موفق شدم یکی از آنها را با پاس زیبای محمد قاسمی نژاد به گل تبدیل کنم.

♦️ به عنوان بازیکن قدیمی تیم، تفاوت تیم امسال نسبت به دو فصل گذشته در چیست؟

متاسفانه دو فصل گذشته حاشیه های زیادی داشتیم که سبب شد تیم به لیگ برتر صعود نکند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم امسال نسبت به دو فصل گذشته فوتبال زیباتری ارائه می دهیم. پیش می آید بازیکنی از شرایطی که تیمش دارد رضایت نداشته باشد. ولی بنده به شخصه از شرایط این فصل خونه به خونه راضی هستم و واقعاً از بازی برای این تیم لذت می برم.

♦️ برغم اینکه در هفت هفته اخیر شکستی نداشتید ولی همچنان با صدر جدول فاصله زیادی دارید. علتش را در چه می دانی؟

خونه به خونه از نظر قدرت دفاعی به بلوغ و شخصیت تیمی دست یافته و ما سعی می‌کنیم ابتدا دروازه مان را بسته نگه داریم و سپس به گلزنی فکر کنیم تا به مکافات بازی با راه آهن در جام حذفی دچار نشویم.
و اما در مورد سوال تان باید بگویم با جواد نکونام هم عقیده هستیم و بدون در نظر گرفتن جایگاه خونه به خونه و حریفانش در جدول، بازی به بازی پیش می رویم. کما اینکه در این هفته فکر بازیکنان فقط به دیدار با شهرداری تبریز معطوف شده است. شما مطمئن باشید شرایط جدول هم به همین منوال نمی‌ماند و اتفاقات خوبی در آینده رقم خواهد خورد.

♦️ قبول داری در جام حذفی یکی از بهترین قرعه ها نصیب شما شد؟
به هیچ عنوان. قرعه را که دقت کنید از ما خوش شانس تر هم می بینید. فراموش نکنید با تیم گسترش فولاد تبریز بازی داریم که شخصیت لیگ برتری دارد. بنده چند تن از بازیکنانش از جمله رضا خالقی فر که بچه بابل و از دوستان صمیمی ام است را خوب می‌شناسم و چند بازی این تیم را دیده ام. آنها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند ولی خب چون ما میزبان هستیم میتوان شانس بیشتری را برای خونه به خونه در نظر گرفت که به جمع چهار تیم برتر صعود کند. البته هدف اصلی خونه به خونه را باید در لیگ یک جستجو کنید و جامعه حذفی در الویت دوم ما قرار دارد.

♦️صحبت پایانی؟
از هواداران خونه ‌به‌ خونه تشکر می‌کنم که در گرما و سرما حامی ما هستند. هدف ما و آنها مشترک است و همه باید تلاش کنیم تا تیم به لیگ برتر صعود کند

همچنین جا دارد از آقای حسن زاده به خاطر زحماتی که در این چند سال کشیدند تشکر کنم و درخواستم از ایشان این است که به مانند سال‌های گذشته همچنان حمایت خود را از این تیم دریغ نکنند تا بازیکنان با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهند.
دلسوزی ایشان برای فوتبال مازندران و بابل بر همگان ثابت شده است و شکی نیست که هدف ایشان نیز صعود خونه به خونه به لیگ برتر می باشد. امیدوارم با وفاق و همدلی که بین مدیریت باشگاه، عوامل تیم و هواداران دیده می شود، شاهد صعود خونه به خونه به لیگ برتر باشیم.