نشست خبری سرمربیان دو تیم ایران و لبنان پس از بازی مرحله مقدماتی گروه E نوجوانان آسیا برگزار شد.

نشست خبری سرمربیان دو تیم ایران و لبنان پس از بازی مرحله مقدماتی گروه E نوجوانان آسیا برگزار شد.   به گزارش “مازنداسپرت” حمید علیدوستی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از پیروزی سه بر یک مقابل نوجوانان لبنان اظهار کرد: هیچ اطلاعاتی از تیم لبنان نداشتیم و حریف خودمان را در همین بازی محک […]

نشست خبری سرمربیان دو تیم ایران و لبنان پس از بازی مرحله مقدماتی گروه E نوجوانان آسیا برگزار شد.

 

به گزارش “مازنداسپرت” حمید علیدوستی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از پیروزی سه بر یک مقابل نوجوانان لبنان اظهار کرد: هیچ اطلاعاتی از تیم لبنان نداشتیم و حریف خودمان را در همین بازی محک زدیم. کارمان در نیمه اول خوب بود و موفق شدیم به گل هم دست یابیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم.

 

وی افزود: بازیکنان ما چون کم تجربه هستند در ۲۰ دقیقه پایانی بازی تمرکز خود را از دست دادند.

 

وی درباره میزبانی تیم گسترش فولاد تبریز بیان کرد: گسترش فولاد بهترین اردوها را در تبریز برای ما تدارک دیده است و از میزبانی این باشگاه تشکر می‌کنم.

 

علیدوستی خاطرنشان کرد: ما برای انتخاب بازیکنان استعدادیابی‌های لازم را انجام داده‌ایم اما نمی‌توانستیم تمام وقت خود را صرف استعدادیابی کنیم و باید سایر نکات فنی و روحی روانی را با تیم کار می‌کردیم.

 

به گزارش ایسنا، همچنین غلام قادر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان لبنان نیز در این نشست بیان کرد: بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود اما با تجربه‌ترین و بهترین تیم آسیایی حال حاضر تیم ایران است.

 

وی افزود: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما بعد از گل اولی که از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم تمرکز خودمان را از دست دادیم و نتوانستیم کارمان را انجام دهیم.

 

قادر درباره دو همگروه دیگر خود نیز گفت: نقاط ضعف و قوت تیم‌های هند و بحرین را می‌دانم و تلاش می‌کنیم تا با انرژی کامل دو بازی بعدی مان را انجام دهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

منبع:ورزش۳