حواشی دیدار خونه به خونه در تبریز / درگیری میثاقیان و دست نشان !

مازند اسپرت : تیم ماشین سازی در سومین مسابقه متوالی خود در لیگ در برابر خونه به خونه به تساوی دست یافت. به گزارش مازند اسپرت  ، تیم ماشین سازی یک بار دیگر از رسیدن به پیروزی در زمین خودی بازماند. این تیم در ششمین دیدار خود در لیگ دسته اول مقابل خونه به خونه […]

khoonehمازند اسپرت : تیم ماشین سازی در سومین مسابقه متوالی خود در لیگ در برابر خونه به خونه به تساوی دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت  ، تیم ماشین سازی یک بار دیگر از رسیدن به پیروزی در زمین خودی بازماند. این تیم در ششمین دیدار خود در لیگ دسته اول مقابل خونه به خونه بابل قرار گرفت.در ثانیه ۵۰ این مسابقه داور یک پنالتی برای ماشین سازی گرفت. به دنبال این تصمیم، بازیکنان و کادر فنی خونه به خونه به داور چهارم اعتراض فراوانی کردند. این مساله سبب شد که بازی برای مدتی متوقف شود. اعتراضات مولایی دستیار میثاقیان به تصمیم داور سبب شد که تماشاگران تبریزی نیز شعار« مولایی منشوری» را سر دهند. این مساله سبب درگیری لفظی مولایی با چند تماشاگر شد. 

در ادامه مسابقه نادر دست نشان هم نسبت به اعتراضات میثاقیان از کنار خط، عکس العمل نشان داد که همین امر موجب درگیری بین دو نیمه شد. درگیری کادر فنی دو تیم موجب شد که تشنج به داخل زمین نیز کشیده شود که نتیجه آن تعویض یکی از بازیکنان خونه به خونه در اثر مصدومیت بود.  در پایان این دیدار با نتیجه(۲-۲) خاتمه یافت تا ماشین سازی ده امتیازی شده و خونه به خونه با ۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار گیرد

حاشیه نگاری  این دیدار :

بازی راس ساعت ۱۵ :۱۷ توسط قاضی میدان به صدا در آمد دقیقه ۳ بازی خطای علی رضا نطف کاربازیکن شماره ۸۸ خونه به خونه که دراین فصل برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفته بود  بروی مهاجم ماشین سازی در محوطه جریم داور میدان نقطه پنالتی را نشان داد وبازیکن بابلی تیم ماشین سازی امین قاسمی نژادپشت این ضربه قرار گرفت و توپ را درون دروازه حسن نایجی قرار داد تا حساب کار یک برصفر به سود تیم میزبان شود .

دقیقه ۷ بازی خطای کاپیتان شکوری برروی بازیکن شماره ۱۱ تبریز وضربه ایستگاهی توسط کمال الدین نیک جو در پشت محوطه جریمه پس ازبرخورد کرد .

دقیقه۱۵ بازی فرار بازیکن شماره ۱۱ ماشین سازی موقیعت خطرناکی را بر روی دروازه خونه به خونه بازهم تیزهوشی مدافعان بابل مانع از زدن گل دوم توسط این بازیکن شدند .

دقیقه ۱۷ ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه تیم ماشین سازی را دروازبان کوتاه قامت این تیم روزبه سینکی به اوت فرستاد .

دقیقه ۱۸ بازی سید احمد موسوی دچار مصدومیت شد وعلیرضا عظمی بجای وی به بازی آمد تا اولین تعویض اجباری میثاقیان صورت گیرد.

دقیقه ۲۳ کرنر ارسالی حسین کیانی را هادی شکوری به بالا دروازه سینکی فرستاد تا کماکان بازی باهمان نتیجه یک بر صفر به سود سبزپوشان تبریزی  درجریان باشد.

دقیقه۲۵ ضربه هادی خیری به دیواره دفاعی ماشین سازی برخورد کرد تا ماشین گل زنی بابلیها دراین صحنه ناکام باشد .

دقیقه ۲۷ بازی خطای علی جراح کار برروی منصور تنهایی صورت گرفت که با اعتراض شدید تنهایی به قاضی میدان داور با کارت زرد تنهایی را جریمه کرد.

دقیقه۳۰ بازی این تیم خونه به خونه بود که با حملات بی امان خود و فرار ازبازیکنا ن این تیم از کنارهای زمین بازیکنان ماشین سازی را واداربه عقب نشینی کرد تا سه دقیقه بعد ضربه ایستگاهی برای تیم خونه به خونه را وحید علی آبادی با ارسال بی نقص این بازیکن برروی منطقه شش قدم ماشین سازی و ضربه شیرجه ای هادی شکوری وتوپ را درون دروازه روزبه سینکی قرار داد تا دو تیم با حساب یک بریک به تساوی برسند .

دقیقه۳۴ بازی خطای علی جراح کار برروی هادی خیری در پشت منطقه هجده قدم وشوت سرکش علی  نظیف کار  صورت مستقیم توسط دوروازبان ماشین سازی برگشت داده شد .

دقیقه۳۹ بازی حمله  توسط تیم خونه به خونه وگردش توپ در این دقایق از بازی در اختیار نماینده مازندران بود .

 

دقیقه ۴۴ بازی اعلام  4 دقیقه وقت اضافه توسط داور چهارم پایان بازی در نیمه اول با حساب یک بریک .

دقیقه ۴۶ خطای وحید علی آبادی بر روی کمال الدین نیک جو در پشت محوطه وضربه ایستگاهی توسط امین قاسمی پور با خروج حسین ناییجی و توپ را در اختیار گرفت .

دقیقه۵۳ حسین کیانی با دریبل زدن مدافعان تیم ماشین سازی وفرار عرضی وی در محوطه جریمه با پای چپ توپ را وارد دروازه ماشین سازان کرد تا حساب کار دو بریک به سود میهمان رغم بخورد .

دقیقه ۵۶تعویض در تیم ماشین سازی بدین گونه انجام پذیرفت بازیکن شماره ۳۰ فرشاد پورخان محمد از بازی خارج وبجای وی حسین دوستدار وارد بازی شد .

دقیقه ۵۷  ضربه اکبر آفاقی با عکس المعل زیبای حسین ناییجی دفع شد تا مانع اززدن گل دوم ماشین سازی شود .

دقیقه۵۸ محمد رضا مولایی مربی بدن ساز خونه به خونه درپی اعتراض  از داور کارت قرمز دریافت کرد واز زمین اخراج شد.

دقیقه ۶۳  پاس زیبای ایمان ریسی و ضربه دیدنی امین قاسمی نژاد  شوت وی  درگوشه دروازه خونه به خونه جا گرفت  تا نتیجه ۲بر۲ مساوی شود .

دقیقه ۶۷ تعویض دوم ماشین سازی علی پورمحمد بجای اکبر آفاقی به میدان آمد  نادر دست نشان  یک مهاجم را از بازی خارج ویک مهاجم تازه نفس را به میدان فرستاد.

دقیقه ۶۸ تعویض برای خونه به خونه حسین کیانی از بازی خارج ومحمد ستاری وارد زمین شد.

دقیقه ۸۰ تعویض سوم  ماشین سازی محمد فتحی از بازی خارج وبجای وی پویا سیف پناهی وارد زمین شد .

دقیقه ۸۳ تعویض تیم خونه به خونه مهدی کربلایی بجای هادی خیری وارد زمین شد .

دقیقه ۸۹ خطای بازیکن ماشین سازی بر روی منصور تنهایی و ارسال توسط وحید علی آبادی توسط مدافع ماشین سازی برگشت داده شد داور چهارم در این نیمه هم چهار دقیقه وقت تلف شده را نشان داد ودر پایان نتیجه باهمان تساوی ۲بر۲ به پایان انجامید تا خونه به خونه با ۸ امتیاز دررده نهم جدول قرار گیرد .