شکوری: هواداران پرسپولیس صبور باشند

ابراهیم شکوری مدافع چپ سایپا عقیده دارد اتفاق عجیبی در داوری امروز دو تیم رخ نداد و هر دو تیم به یک اندازه از داوری سود بردند و متضرر شدند. به گزارش مازند اسپرت: از میکسدزون ورزشگاه آزادی، شکوری درباره برد سایپا مقابل پرسپولیس گفت: بردن پرسپولیس دراستادیوم آزادی خیلی سخت است و سایپا دست […]

ابراهیم شکوری مدافع چپ سایپا عقیده دارد اتفاق عجیبی در داوری امروز دو تیم رخ نداد و هر دو تیم به یک اندازه از داوری سود بردند و متضرر شدند.

به گزارش مازند اسپرت: از میکسدزون ورزشگاه آزادی، شکوری درباره برد سایپا مقابل پرسپولیس گفت: بردن پرسپولیس دراستادیوم آزادی خیلی سخت است و سایپا دست به کار بزرگی در این بازی زد.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم جوان و با انگیزه ای دارد که روی نیمکت این تیم هم کادرفنی لایق حضور دارند اما ما امروز با برنامه برابر این تیم حاضر شدیم و نتیجه خوبی کسب کردیم. به این برد نیاز داشتیم و با تمریناتی که در طول تعطیلات انجام داده بودیم توانست شرایط خوبی در بازی برای خودمان به وجود بیاوریم.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: شکست پرسپولیس در همه حال ناراحت کننده است اما اکنون در تیم سایپا حضور دارم و برای این تیم می‌ جنگم و برای پرسپولیسی ها در بازی های آینده شان آرزوی موفقیت و پیروز ی دارم.

شکوری در پایان درباره داوری این دیدار هم گفت: داوری دو ضربه پنالتی به ضرر ما و یک ضربه پنالتی به سود ما گرفت. درباره آن صحبتی نمی‌ کنم و قضاوت را به کارشناسان می‌ سپارم.

منبع:ورزش سه