انتقاد خوردبین از طارمی (عکس)

سرپرست پرسپولیس گفت: دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باعث شده است تا سازماندهی تیم پرسپولیس بر هم ریزد به گزارش مازند اسپرت:  محمود خوردبین چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: ملی پوشان پرسپولیس هنوز در حال و هوای تیم ملی قرار دارند به طوریکه نتوانستند عملکرد خوبی را مقابل سایپا از […]

سرپرست پرسپولیس گفت: دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باعث شده است تا سازماندهی تیم پرسپولیس بر هم ریزد

به گزارش مازند اسپرت:  محمود خوردبین چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: ملی پوشان پرسپولیس هنوز در حال و هوای تیم ملی قرار دارند به طوریکه نتوانستند عملکرد خوبی را مقابل سایپا از خود به نمایش بگذارند.

سرپرست پرسپولیس خاطر نشان کرد : وقتی بازیکنان موقعیت های خوب خود را به راحتی از دست می دهند، سرمربی چه کاری باید انجام دهد.

سرپرست پرسپولیس در مورد شعار هواداران علیه بازیکنان افزود: این موضوع طبیعی است. آن ها حق دارند که از عملکرد تیم خود ناراحت شوند.

خوردبین درمورد پنالتی سایپا تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پنالتی حریف اشتباه بود. توپ به دستان رامین رضاییان برخورد نکرد اما داور به اشتباه یک ضربه پنالتی به سود سایپا گرفت تا روند بازی تغییر کند.

وی درمورد رفع مشکل گلزنی پرسپولیس گفت: مهدی طارمی گل زن تیم ملی است اما به راحتی فرصت ها و پنالتی خود را از دست می دهد.

خوردبین در مورد اینکه آیا بازیکنان به خاطر شکست برابر سایپا جریمه می شوند، افزود: اگر به آنها پول دهیم، آن وقت می توانیم آنها را جریمه کنیم.

منبع:ورزش سه