روز خوش نمایندگان مازندران/پیروزی های شیرین کاله جوان و توپکا + نتایج

هفته دوم لیگ دست یک مردان کشور امروز (سه شنبه) با هفت دیدار پیگیری شد و شش دیدار این رقابت ها حداقل در چهار ست برگزار شد که نشان دهنده رقابت نزدیک تیم های شرکت کننده در این مسابقات است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دوم دور مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک ایران «جام شهید محسن حججی» امروز سه شنبه با هشت دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، قزوین، بابلسر، آمل، کرمان، اردکان و اراک پیگیری شد.

در گروه نخست این رقابت‌ها، شهرداری جوان ارومیه میهمان ملوان تهران بود و با شکست سه بر یک ملوان به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت. این دیدار ۱۱۰ دقیقه طول کشید و ۵۰ تماشاگر داشت.

در دیگر مسابقه گروه یک لیگ دسته یک در هفته دوم، تیم‌های شهرداری قزوین و راه‌یاب ملل در قزوین به مصاف یکدیگر رفتند. شهرداری قزوین که از هفته نخست یک امتیاز کسب کرده بود، در این مسابقه نیز سه بر دو میهمان خود را شکست داد و با یک برد تعداد امتیازهای خود را به عدد سه رساند.

این مسابقه که ۱۵۰ دقیقه زمان برد، ۶۵۰ تماشاگر داشت و سه کارت زرد نیز از سوی داور نخست مسابقه به بازیکنان و تیم مریوان نشان داده شد. داوود شکیبا بازیکن شهرداری قزوین و مهدی قلعه‌وند بازیکن راه یاب ملل مریوان دریافت کنندگان کارت زرد بودند و تیم مریوان نیز به دلیل تاخیر در زدن سرویس نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

توپگاه بابلسر تنها تیم سه امتیازی گروه یک نیز در هفته دوم لیگ دسته یک میزبان مقاومت مهاباد بود که این تیم را در دیداری سنگین و ۱۲۸ دقیقه ای سه بر دو شکست داد و پنج امتیازی شد.

مقاومت نیز که در هفته نخست بازی نداشت، در هفته دوم یک امتیاز کسب کرد. این دیدار که ۵۰۰ تماشاگر داشت، سه کارت به همراه داشت، صابر نریمان نژاد از تیم پگاه و بیستون پیروت پور از تیم مقاومت مهایاد دریافت کنندگان کارت زرد بودند و صمد اکبری از تیم پگاه نیز کارت قرمز از داور نخست گرفت.

آخرین مسابقه گروه یک لیگ دسته یک در هفته دوم در شهر آمل برگزار ‌شد و تیم کاله جوان در رقابت با بیمه رازی نور سه بر صفر به پیروزی رسید تا تنها فاتح سه بر صفر این هفته باشد. این مسابقه ۹۱ دقیقه طول کشید و ۵۰۰ تماشاگر داشت.

مهمترین مسابقه گروه دوم هفته دوم لیگ دسته یک قرار بود در شهر اراک برگزار شود که شهروند اراک میزبان گل گهر سیرجان باشد، ناظر این مسابقه به دلیل حضور نداشتن نیروی انتظامی در سالن مسابقه، اجازه برگزاری این دیدار را نداد و باخت فنی سه بر صفر (سه ست ۲۵ بر صفر) برای شهروند اراک منظور شد.

صنایع اردکان در این هفته میزبان تیم موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش بود که موفق به شکست سه بر یک تیم میهمان شد تا شش امتیازی شود.

این مسابقه که ۱۲۷ دقیقه طول کشید و ۴۰۰ تماشاگر داشت، یک کارت زرد نیز برای مسعود رمضانی بازیکن تیم صنایع اردکان به همراه داشت.

در این گروه تیم لاستیک بارز کرمان نیز میزبان پالایش نفت آبادان بود و سه بر یک میهمان خود را شکست داد تا نماینده کرمان صعود چند پله ای در جدول داشته باشد. این مسابقه دو کارت زرد داشت که تیم پالایش صنعت نفت آبادان به دلیل تاخیر در ورود به زمین مسابقه و سید مجید مینائی بازیکن شماره ۱۴ این تیم دریافت کردند. جدال دو تیم ۱۰۳ دقیقه طول کشید و ۵۰۰ تماشاگر نیز داشت.

تیم عقاب تهران در آخرین دیدار هفته دوم لیگ دسته یک در تهران به مصاف کریمه قم رفت. عقاب در این مسابقه که ۱۴۶ دقیقه طول کشید، سه بر یک به پیروزی رسید و چهار امتیازی شد. این مسابقه ۳۰۰ تماشاگر داشت و یک کارت زرد نیز از سوی داور نخست به احسان محمدی بازیکن شماره ۱۴ کریمه قم نشان داده شد.

نتایج کامل هفته دوم لیگ دسته یک و جدول هر گروه به قرار زیر است:

گروه اول:

ملوان تهران یک – شهرداری جوان ارومیه ۳ (۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶، ۱۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵)
شهرداری قزوین ۳ – راه‌یاب ملل مریوان ۲ (۲۵ بر ۲۷، ۲۷ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۱)
توپگاه بابلسر ۳ – مقاومت مهاباد ۲ (۲۵ بر ۱۷، ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۸)
کاله جوان ۳ – بیمه رازی نور صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲)

جدول گروه یک:

۱- شهرداری جوان ارومیه دو برد و ۵ امتیاز
۲- توپگاه بابلسر دو برد و ۵ امتیاز
۳- کاله جوان یک برد و ۴ امتیاز
۴- راه یاب ملل مریوان یک برد و ۳ امتیاز
۵- شهرداری قزوین یک بردد و ۳ امتیاز
۶- مقاومت مهاباد بدون برد و یک امتیاز (یک بازی کمتر)
۷- ملوان تهران بدون برد و امتیاز (یک بازی کمتر)
۸- بیمه رازی نور بدون برد و امتیاز

گروه دوم:

لاستیک بارز کرمان ۳ – پالایش نفت آبادان یک (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹)
صنایع اردکان ۳ – موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش یک (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷، ۱۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸)
شهروند اراک صفر – گل گهر سیرجان ۳ (سه ست ۲۵ بر صفر به سود گل گهر )
عقاب تهران ۳ – کریمه قم ۲ (۲۵ بر ۲۱، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۸)

جدول گروه دوم:

۱- گل گهرسیرجان دو برد و ۶ امتیاز
۲-  صنایع اردکان دو برد و ۶ امتیاز
۳- شهروند اراک یک برد و ۳ امتیاز
۴- لاستیک بارز کرمان یک برد و ۳ امتیاز
۵- عقاب تهران یک برد و ۳ امتیاز
۶- موسسه پیروزی کیش یک برد و ۲ امتیاز
۷- کریمه قم بدون برد و یک امتیاز
۸- پالایش نفت آبادان بدون برد و امتیاز