دو مصدوم روی دست تارتار/ نارضایتی میزبان و خوش‌شانسی میهمان!

تیم فوتبال پارس جنوبی در دیدار با سپیدرود رشت دو بازیکن مصدوم دارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال پارس جنوبی روز پنجشنبه در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف تیم سپیدرود رشت برود. علی دشتی و امید سینک دو بازیکن اصلی پارس جنوبی در این بازی به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان غایب خواهند بود.

مسئولان باشگاه پارس جنوبی به دلیل تغییر زمان بازی این تیم با سپیدرود ناراضی هستند. آنها معتقدند که روز و ساعت بازی بدون اطلاع و هماهنگی پارس جنوبی که میزبان مسابقه بوده تغییر کرده است. مهدی تارتار هم با کنایه از این مساله یاد کرده و گفته که تیمش بیش از اندازه میهمان نواز شده است! مسئولان پارس جنوبی می‌گویند تغییر ساعت و روز بازی باید با هماهنگی دو تیم میزبان و میهمان انجام  شود.

تیم سپیدرود هم بعد از تغییر زمان بازی با خوش شانسی مواجه شد و روز چهارشنبه با پرواز مستقیم از رشت به عسلویه می‌رود. در حالیکه اگر بازی در روز دیگری بود بازیکنان سپیدرود باید با دو پرواز راهی شهر جم بوشهر می شدند.

هواداران پارس جنوبی در این روزها حضوری پرشمار در تمرین این تیم دارند و با تشویق‌هایشان تلاش می‌کنند تا روحیه شاگردان مهدی تارتار را بالا ببرند. پارس جنوبی در صورت پیروزی مقابل سپیدرود همچنان صدرنشین باقی خواهد ماند. بازی دو تیم روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در شهر جم برگزار می‌شود. ساعتی که تیم میزبان! به آن معترض است و می‌گوید در این زمان هوای گرم بر روی کیفیت بازی اثر منفی دارد.

/فارس