صالحی‌زاده: خوشحالم انتقام مسابقات جهانی را از کشتی‌گیر گُرج گرفتم

ملی‌پوش وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی با توجه به اولین حضورم کم تجربه بودم و شرایط قرعه بدی داشتم، اما خوشحالم انتقام آن مسابقات را در فینال لیگ از حریف گرج گرفتم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سیدمصطفی صالحی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره پیروزی مقابل ریوازی ناداراشویلی در فینال لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور گفت: در گروه شانس مجدد در مسابقات جهانی با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب این حریف گرجستانی شده بودم که البته در آن زمان شرایطی بوجود آمد که شکست خوردم.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی با توجه به اولین حضورم کم تجربه بودم و شرایط قرعه بدی داشتم و شکست خوردم، اما برای حضور در فینال لیگ با شرایط بهتری کشتی گرفتم و خوشحالم که انتقام مسابقات جهانی را از حریف گرج که در فرانسه به مدال برنز رسید، گرفتم. انگیزه بالایی برای رسیدن دوباره به دوبنده تیم ملی دارم و برای رسیدن به این هدف دست از تلاش برنمی‌دارم؛ البته حریفان داخلی خوبی در این راه دارم، اما با احترام به تمام آنها، تنها به هدفم فکر می‌کنم.

دارنده مدال طلای آسیا درباره حضورش در جام باشگاه‌های جهان تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه رقابت مهمی در تیم ملی پیش رو نداریم، حضور در لیگ و جام باشگاه‌های جهان می‌تواند محک خوبی برای حفظ آمادگی ما باشد. حدود ۵۰ روز دیگر هم جام باشگاه‌های جهان را پیش رو داریم که تمام تلاشمان را برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم کرد. تیم و کادرفنی خوبی داریم و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود.

/فارس